Top
190°

IGN Game Changer: Hmm... (BeefJack.com)

BeefJack "I kind of make a policy of not bashing other websites and magazines. It isn’t classy. And I want to point out before I go any further that I have absolutely no issue with this website’s editorial whatsoever. Some great writers, presenters and reporters work there. That it has such an extraordinarily large readership is telling.

However."

Read Full Story >>
beefjack.com
The story is too old to be commented.
mrmikew20182838d ago (Edited 2838d ago )

That's insane bro. I just hope nobody falls for that, it's not even worth it.

JokesOnYou2838d ago

Hmmmm, so if you win this contest or whatever you get NO MONEY and ALL EXPENSES PAID FOR BY THE INDIVIDUAL. Damm, come on IGN you're the biggest videogame site in the world you can afford alot better than that.

Dramscus2838d ago

It's mostly for people trying to develop a portfolio. Journalism is a very difficult field to get into and this is basically giving people a chance.
You write three articles or make three videos for a large site like ign and it would make you instantly hire-able by many other sites. Also if you did well they would ign would probably offer you a permanent position with compensation.

Sitris2838d ago

It's like a gameshow host saying
"congratulations! You've won a new car............which you have to pay for!"
That doesnt make any sense IGN, none at all.

dredgewalker2838d ago

If this is true then it's another stain on IGNorant's rep. Why would anyone enter a contest with such a 'prize'? Feels more like an April Fool's joke and it ain't funny.

limewax2838d ago (Edited 2838d ago )

Meh, who cares, at the end of the day IGN care about as much about the gamers as MS and Sony.....Its not their job to care, its their job to write stuff down and find ways of makig other people write their stuff for them for free. Its just business is business as usual, just dont be the mug that falls for it

dredgewalker2838d ago

Sadly there will always be people who are gonna fall for it by thinking that it's an "opportunity".

Akagi2838d ago

People still go to IGN for news?

gamerdude1322838d ago

What kind of prize is working for IGN anyway? Not good for your reputation...

Show all comments (16)
The story is too old to be commented.