Top
230°

Is That Sentinel In Marvel Vs. Capcom 3?

DamnLag - "Hot on the heels of the decidedly fake screenshots of Hsien-Ko in Marvel Vs. Capcom 3, it’s a picture of Sentinel in the game. This one looks a bit more legit as it appears to be from a German magazine article. Of course, as with the Hsien-Ko pictures, this might need to be taken with a grain of salt. But hell, I’m a sucker for possibly leaked information."

The story is too old to be commented.
giantchicken2007d ago

Gotta say, that looks pretty friggin legit to me.

Valay2007d ago

Then again, magazine scans have been faked before...

FlyWestbrook2007d ago

Sure as fuck looks like it.

Mastersnake102007d ago

Dammit I'm sick and tired of these leaks and fakes! Capcom, just set everyone straight already and put an end to this craziness, my heart can't take much more of it!

AGamerOfConsoles2007d ago

lol. Capcom getting all their characters leaked LMAO! First the SF leaks. Then Lei Lei. Now this. Capcom = "Back off evil Ryu leakers, we are VERY GOOD at keeping secrets".

xino2007d ago (Edited 2007d ago )

fucking theft!

http://n4g.com/news/687662/... original article, who had the image first!

That above link was submitted first 1hr ago and yours 23min ago!

Sent in by Nyoronoru and OrionStars. to EventHubs.
It's not as if you know those guys and they sent the same image to you!

Just another socialism trash site stealing articles and begging for a farking hit!

-Ninja Gaiden 3-is sick!:)

Genki-JAM2007d ago (Edited 2007d ago )

You need to chill the fuck out. This wasn't stolen from anyone and I didn't even know someone else had posted it when I posted this article. Calm down, holy crap. Plenty of people are posting it on their sites. And I just looked around a bit after your complaint and you can't call Event Hubs the first people to post it up when it's also on sites like Shoryuken as well as mine.

You should realize that this is the internet. There are so many sources out there that it IS possible for people to get information through means other than theft. If the information was taken from Eventhubs, it would have been made known in the article. Since it was not, there is no need for mentioning it.

anasurimbor2007d ago (Edited 2007d ago )

Haha. I posted it first bud. Yours just got approved quicker for whatever reason, not that it matters. It was quite lame of you to tag it as a duplicate right away though. When you created it, you obviously saw it was already pending.

Show all comments (16)
The story is too old to be commented.