Top
www.gnvr.co.uk

gnvr

Contributor
CRank: 11Score: 0

Yep agree! :D

1600d ago 1 agree0 disagreeView comment

It is really hard to choose I do like both these titles.

1601d ago 0 agree0 disagreeView comment

thing is if a series is built around a character then you dont change it. just like kratos, i cant imagine gow without kratos

1603d ago 7 agree0 disagreeView comment

sounds perfect to me

1608d ago 4 agree0 disagreeView comment

FFx-2 was good man. FF13 was pretty good too

1609d ago 1 agree21 disagreeView comment

Ooops sorry I spelt it wrong.. i can't change it. ahhh

1611d ago 4 agree0 disagreeView comment

3Ds is killing it, damn.

1612d ago 4 agree1 disagreeView comment

cant stand call of duty

1612d ago 21 agree14 disagreeView comment

lol everyone does -_-

1612d ago 1 agree3 disagreeView comment

that picture is freaky! i dont play a lot of online so i have not had to deal with these problems. Most of the online i play not a lot of people use headsets

1613d ago 3 agree1 disagreeView comment

WOW - never knew "Activision is now worth more money than the entire Sony corporation" - that shows how big they are.

1614d ago 0 agree1 disagreeView comment

Bigger then Halo? - probably not

1614d ago 3 agree8 disagreeView comment

Darn it! I really do need to play this game. I remember few times I was going to pick it up, but end up buying another game instead.

1614d ago 0 agree0 disagreeView comment

Most likely we will be seeing LBP 3 around PS4 time, I think it might release on launch day maybe?..

1614d ago 2 agree0 disagreeView comment

Yup I agree... It was a fun game though especially the boss fights. :)

1614d ago 0 agree0 disagreeView comment

Hahaha

1615d ago 0 agree0 disagreeView comment

nope its the price of the hardware and accessories

1615d ago 1 agree1 disagreeView comment

LMFAO - i guess you crab the closest thing thats got lips and a tongue.

1615d ago 0 agree0 disagreeView comment

Its gona be very stiff competition for them specially with nintendo and playstation dominating the market

1615d ago 2 agree1 disagreeView comment

Lol its so much more. what a stupid article. the gameplay is slow, the environments dont suit devil may cry style the gameplay has become the main thing about devil may cry games, and yes Dante looks like a bag of shit. if you do your research you will find out that no it is not dante's origin anymore its a parallel universe?? wtf. Also why did they turn his hair all whie in devil trigger? what was the point of changing his hair and look if your oing to do that? they add angels and demo...

1615d ago 21 agree9 disagreeView comment