letsgopal

Trainee
CRank: 5Score: 10190

no

2725d ago 1 agree0 disagreeView comment

You are black. This explains alot.

2729d ago 0 agree0 disagreeView comment

That's the most silly argument that I've ever heard. Not sure how nintendo service works but I do know something about Xbox Live. They have a set of frontend endpoints (For matchmaking, billing, etc) this doesn't cost them much as these services are part of their integral network. The "real" servers are run and fund by game developers (assuming their product is using dedicated servers and not peer2peer), Microsoft don't pay them shit.

2741d ago 4 agree0 disagreeView comment

who?

2744d ago 1 agree1 disagreeView comment

Let's face it, your opinionated article is full of shit

2744d ago 1 agree0 disagreeView comment

And? Look at bethesda, they announce their games ~ 1 year before the release. That's how it always been. But now we have studios that are doing this 2-3-4 years before the release just to make some cheap hype.

2746d ago 0 agree1 disagreeView comment

Where the hell did you came with this equation from lol. They don't have to pay any "game license" costs as they don't offer any games to you. You import your steam games into their "cloud" system.

Also, based on their Datacenter list, I think they're just using Amazon EC2's gaming rigs

2746d ago 1 agree0 disagreeView comment

what's the point in announcing the game years before release. yes david cage, i'm talking about your game

2747d ago 4 agree9 disagreeView comment

$799 is affordable? lol

2749d ago 13 agree6 disagreeView comment

who?

2759d ago 3 agree0 disagreeView comment

If you're so certain it was them, I assume you have proof?

2761d ago 2 agree0 disagreeView comment

Beause it wasn't phantom squad FFS, why everyone believed that tweet?, they always claim to DDOSing something but they never did jack shit.

2761d ago 1 agree1 disagreeView comment

No, it wasn't ddos, winter sale. Some shitty groups are saying they DDoSed them, but they are doing this to gain some fame.

2761d ago 1 agree6 disagreeView comment

Lol. It deserve at least 8/10

2764d ago 0 agree0 disagreeView comment

Hello rimworld clone.

2764d ago 0 agree0 disagreeView comment

Dude every program is sandboxed, even the webkit have its own sandbox.

2766d ago 0 agree0 disagreeView comment

Socialism alert. That's not your money to decide what to do with them.

2767d ago 0 agree1 disagreeView comment

Ask ur sister

2768d ago 1 agree0 disagreeView comment

Why are we still here? Just to suffer?
Every night... I can feel my remake... and my jungle... even my calorie mate.
The tears I lost... the hope I lost... won't stop hurting.
It's like it's all still there. You feel it, too, don't you?

2770d ago 5 agree0 disagreeView comment

Yay another clickbait article. /u/SACTOGAMER| wtf are you posting.

2778d ago 4 agree0 disagreeView comment