Dart89

Trainee
CRank: 5Score: 39120

Nice haven't played GTA since#3.

4110d ago 0 agree11 disagreeView comment

Wow,talk about being desperate what does he win for having it early??I bet the seller is probably laughing his @$$ off at this retard he couldn't wait 4 more days for it.

4110d ago 22 agree2 disagreeView comment

OMG no way /s.

We all knew it wouldn't outsell them anyone who thought that was very delusional.Just cuz it sells alot don't mean it's a great game you can polish a turd but it's still a turd.Quantity<quality

4110d ago 11 agree9 disagreeView comment

Incoming from both sides.
*Takes cover under the table*.

4110d ago 1 agree2 disagreeView comment
4110d ago

I predict everyone will b*tch and moan about this game like every year.

4111d ago 1 agree0 disagreeView comment

Lol my wal mart has been selling these since last week.My friend got it for 360.

Soap dies,makarov is and undercover agent,Moscow gets nuked and the French president gets capped.

Proof: http://youtu.be/FhoVNCh1Q0g

4111d ago 0 agree0 disagreeView comment

Oh shit that's the Dante i know and not that twilight emo.

4111d ago 10 agree3 disagreeView comment

Can you prove it??If no kindly STFU thank you come again:D.

4111d ago 3 agree5 disagreeView comment

Sorry but this game has broken written all over it example.

B:Blind eye
A:Assassin
D:Dead eye.

4111d ago 2 agree7 disagreeView comment

That's cool of them to do that for him.

Cancer is a b*tch.

4111d ago 14 agree2 disagreeView comment

Soap dieS:D.

4111d ago 0 agree3 disagreeView comment

Can't wait to see some actual gameplay.

4111d ago 1 agree0 disagreeView comment

Yes but please don't cater to the damn noobs like many devs are trying to.It ruins the series for the hc players of the series.

4111d ago 2 agree0 disagreeView comment

Not holding my breath until i see it.

4112d ago 0 agree1 disagreeView comment

F cod that is all.

@Below good for you no one asked you to reply to me.

4113d ago 3 agree7 disagreeView comment

Looking forward to it.

4113d ago 0 agree0 disagreeView comment

21 days left.

4113d ago 2 agree0 disagreeView comment

Good to hear they're working on it.Love the game nothin like shooting killing 2-3 people with the 870CMS shotgun>:).

4114d ago 3 agree1 disagreeView comment

Ummm be back later:D.

4114d ago 0 agree0 disagreeView comment