Top
900°

PlayStation Store Flash Sale on PS4, PS3, PS Vita Racing Games on Now

As is becoming more and more common, the PlayStation Store in North America will be holding yet another Flash Sale that runs through the weekend, this time with the focus on racing games.
- PSLS

Read Full Story >>
playstationlifestyle.net
The story is too old to be commented.
TrendyGamers3061d ago

How to Train Your Dragon's a racing game?

Eidolon3061d ago (Edited 3061d ago )

A lot of flying around on your dragon and timed stuff... so yeah I think it can be categorized as racing if anything.

3-4-53061d ago

Pretty decent sale for Vita.

URNightmare3060d ago

I bought Asphalt Injection and Cel Damage(cross-buy PS3/PS4/PSV) I also came across a free-to-play game on Vita I never heard of before, Deathmatch Village.

KenzaZo3060d ago

Free to Play is an advertising gimmick.

Wedge193061d ago

Weird sale this time around.

dbjj120883061d ago

Nothing for me here, though I like how Sony has been pushing a lot of deals like Steam.

GundalfDeGrej3061d ago

A good example of how competition is good for the consumer :)

InTheZoneAC3061d ago

I don't think steam has any affect on what sales go on the ps store...sony has always been about good deals...

LackTrue4K3061d ago

lol...the "agrees"

you got, shows just how much Sony has come over anything Steam can ever offer.

Dontworrybhappy3061d ago (Edited 3061d ago )

Whoo finally a PS4 flash sale... after I sold it. ):
Wtf one game? They really gotta step up PS4 sales man

T3mpr1x3061d ago

I agree. Would not sell my PS4 anytime soon, though!

EasyOneTwoThree3061d ago

Xbox fanboy pretending he sold his PS4! GTFO!

larrysdirtydrawss3061d ago

how can you sell yours when you havent even bought a ps4 yet queer

ramiuk13061d ago

its a silly time to sell a ps4 dude.
lot of great games coming now

RosweeSon3061d ago

Yeah clearly that's what's needed with 10 million plus consoles sold before or just after destiny launched.

PudgeyBurrito3061d ago

Clearly just pissed the xbone can't get over 5.5 mill. Playstation is wiping it's ass with the xbone.. it's hilarious.

ARESWARLORD3061d ago (Edited 3061d ago )

He may have sold it. I sold my launch PS4 to buy the Titanfall bundle. then I saved up and worked some overtime for the summer and yesterday I bought the PS4 last of us bundle with a second controller and second son on the side (and knack for my kid). People sell things all the time for different reasons. I was called a liar as well on this site when I sold mine. Why would someone make that up?

choujij3060d ago

@Areswarlord

I believe you, but it's probably the way he said it. At my friend's game store, he's had 2 people trade in their PS4s for Xbones, and he's had 8 people trade in their Xbones for PS4s. So it indeed happens.

ainTgoTTime2bleed3060d ago

''Clearly just pissed the xbone can't get over 5.5 mill shipped''...fixed!.... lol

+ Show (3) more repliesLast reply 3060d ago
jegheist20143061d ago

nothing but crap i expected better then this oh well if gt 6 was in that list it be autobuy no brainer but its not

Mrveryodd3061d ago

Nothing but crap ? WTF I would be cheering if I only had something I could play this software on. That is one hell of a sale.

InTheZoneAC3061d ago

and gt6 wasn't on your release day purchase because?

jegheist20143061d ago

bcuz of the ps4 i bought thats why

Show all comments (58)
The story is too old to be commented.