Aaroncls7

Trainee
CRank: 5Score: 49110

And there it is, peak retardation

14d ago 7 agree0 disagreeView comment

Their Terminator game was very good for the apparent budget

107d ago 1 agree0 disagreeView comment

Cool

128d ago 0 agree0 disagreeView comment

Here come the fanbabies, ohh no plz do not take their games Sonii.

235d ago 0 agree2 disagreeView comment

man you console kids are toxic as hell, ffs

281d ago 2 agree18 disagreeView comment

stop writing shit like this, you just want the clicks

301d ago 2 agree2 disagreeView comment

clickbait at its worst. Write a real piece, choom

309d ago 0 agree8 disagreeView comment

It is great on PC, so not really.

310d ago 0 agree0 disagreeView comment

who gives a shit about this woke crap anymore

475d ago 6 agree3 disagreeView comment

wtf, when will this end

494d ago 3 agree0 disagreeView comment

Ok, leftie.

513d ago 30 agree21 disagreeView comment

as long as it is not Nintendo ...

518d ago 2 agree6 disagreeView comment

wow thats really poor

519d ago 2 agree3 disagreeView comment

lol this guy is nuts

649d ago 0 agree0 disagreeView comment

Hideki Kamiya is the man!

658d ago 0 agree2 disagreeView comment

speak for yourself, jackass.

702d ago 1 agree0 disagreeView comment

trash

718d ago 5 agree4 disagreeView comment

china vs china

735d ago 1 agree0 disagreeView comment

pfffft get real. Why dont you write actual articles instead?

790d ago 2 agree1 disagreeView comment

omg joonarlizt played sum gam3z now he kn0ws better than actual devs.

821d ago 4 agree6 disagreeView comment