DS Lite UK Buyers Guide

The DS Lite was launched today in the UK, so Club Skill have a rundown of which colour you should buy and what games you must own!

Read Full Story >>
clubskill.com
Swifty6539d ago

Black DS Lite frickin owns

schnodder6537d ago

i don't like the look of the opened black ds-lite. looks kinda dull. i prefer the noble white.
DS owns.

80°

LEGO Star Wars III: The Clone Wars Available for Free on Prime Gaming

Discover how to get LEGO Star Wars III: The Clone Wars for free through Prime Gaming. Enjoy this classic adventure in the Star Wars universe today!

Read Full Story >>
swtorstrategies.com
90°

Nintendo Issues DMCA Notice to Remove 8,500 Yuzu Clones

Nintendo made a significant move by issuing a DMCA notice to take down more than 8,500 clones of the popular Switch emulator, Yuzu.

Read Full Story >>
xpgained.co.uk
gold_drake14d ago

thats so crazy haha.

it will never disappear.

darksky13d ago

The more they try to stop it, the more publicity it gets. The fact is that Yuzu will forever live on torrent and other sites. Nintendo is fighting an uphill battle.

Inverno13d ago

Another 8,500 will take their place. Smh

PRIMORDUS13d ago

There is nothing stopping these people from working on Yuzu clones and sharing them on torrent sites. Nintendo or anyone else cannot do shit about torrents or usenet.

lucasnooker13d ago

lol Nintendo keep fighting this but it never ends. Why do they feel the need to persist? I guess they are in too deep now they have to

Show all comments (9)
80°

Super Mario 64 DS: Remakes Done Right

Super Mario 64 DS was offered as a launch title for the Nintendo DS, a remake of the classic platform game with a few original tricks.

Chard15d ago

Not with those D-pad controls

CDbiggen15d ago

Needs more appreciation. I never had an N64 so this was what I played. Sure the Yoshi hat mechanic at first is a slog but you unlock Mario and the others for real and then it takes off. Personally I never had an issue with the controls. Can't forget the mini games and the 4 player rumble over download play.

kevco3315d ago

Indeed, as stated in the article there were tonnes of control options and very much a 'take whatever you like, leave the rest' attitude to most of the game's extras.

11d ago