Top
610°

Xbox Celebrates Bethesda Acquisition With “One-of-a-Kind Portraits”

Microsoft has certainly been keeping the news of the acquisition of Bethesda close to forefront of the audience’s thoughts, and apparently, they aren’t done.

The story is too old to be commented.
FlavorLav01107d ago (Edited 107d ago )

Haha, I dig the Step-brother mash-up art used as symbolism for these teams “joining up”

Obscure_Observer107d ago

Maybe my dream of a Halo/Doom crossover will finally become reality!

*_*

Sonic-and-Crash107d ago (Edited 107d ago )

there s alot of buzz about Sony restricting creativity in favor of bigger games ...lol....( having available games like Bugsnax at launch...)

Also Xbox : Green faceless soldiers x2

RaidenBlack107d ago

Honestly I don't want an extensive crossover.
Maybe something like Gears 5 with Spartans for multiplayer? And draw a line there.
And maybe a Halo future spinoff title made using id-Tech 7 or 8.

TheProblem106d ago

The Microsoft cringe just never ends

Sayai jin106d ago

Cringe? You mean celebrating and advertising their huge acquisition.

CrimsonWing69106d ago

Awww c’mon it’s all n’ good fun. Lighten up!

King_Noctis106d ago

Your user name suits you well.

106d ago
ScootaKuH106d ago

Well, they have no games but they have portraits. Yay?

chiefJohn117106d ago

If I seen 2 powerhouses team up and dominate my favorite platform I'd cringe too lol

+ Show (3) more repliesLast reply 106d ago
aragon106d ago

Is it in reference to Bethesda and obsidian? Fallout rivalry

Ryuk_2007107d ago

M$: Did we just become bestfriends?!
Bethesda: YUP!!

darthv72106d ago

And there is so much room for activities

Eidolon106d ago

Disagrees are people who haven't seen or didn't like Step Brothers 🤷‍♂️. Or they are very serious about acquisitions. hmmmmm

monkey602107d ago

And my mind just flooded full of Step Brothers quotes. I love that movie so much

107d ago Replies(6)
FanboysKiller107d ago (Edited 107d ago )

Mixing them is like mixing with Vin Diesel and Clint Eastwood , bad chemistry.

Show all comments (62)
The story is too old to be commented.