Top
610°

Xbox Celebrates Bethesda Acquisition With “One-of-a-Kind Portraits”

Microsoft has certainly been keeping the news of the acquisition of Bethesda close to forefront of the audience’s thoughts, and apparently, they aren’t done.

The story is too old to be commented.
FlavorLav01113d ago (Edited 113d ago )

Haha, I dig the Step-brother mash-up art used as symbolism for these teams “joining up”

Obscure_Observer113d ago

Maybe my dream of a Halo/Doom crossover will finally become reality!

*_*

Sonic-and-Crash113d ago (Edited 113d ago )

there s alot of buzz about Sony restricting creativity in favor of bigger games ...lol....( having available games like Bugsnax at launch...)

Also Xbox : Green faceless soldiers x2

RaidenBlack113d ago

Honestly I don't want an extensive crossover.
Maybe something like Gears 5 with Spartans for multiplayer? And draw a line there.
And maybe a Halo future spinoff title made using id-Tech 7 or 8.

TheProblem112d ago

The Microsoft cringe just never ends

Sayai jin112d ago

Cringe? You mean celebrating and advertising their huge acquisition.

CrimsonWing69112d ago

Awww c’mon it’s all n’ good fun. Lighten up!

King_Noctis112d ago

Your user name suits you well.

112d ago
ScootaKuH112d ago

Well, they have no games but they have portraits. Yay?

chiefJohn117112d ago

If I seen 2 powerhouses team up and dominate my favorite platform I'd cringe too lol

+ Show (3) more repliesLast reply 112d ago
aragon112d ago

Is it in reference to Bethesda and obsidian? Fallout rivalry

Ryuk_2007113d ago

M$: Did we just become bestfriends?!
Bethesda: YUP!!

darthv72112d ago

And there is so much room for activities

Eidolon112d ago

Disagrees are people who haven't seen or didn't like Step Brothers 🤷‍♂️. Or they are very serious about acquisitions. hmmmmm

monkey602113d ago

And my mind just flooded full of Step Brothers quotes. I love that movie so much

113d ago Replies(6)
FanboysKiller113d ago (Edited 113d ago )

Mixing them is like mixing with Vin Diesel and Clint Eastwood , bad chemistry.

Show all comments (62)
The story is too old to be commented.