Top
200°

Apple's next iPod Advert Campaign is MGS related

New photos of Apple's latest iPod advertising campaign, starring the cast of Metal Gear Solid 4.

Read Full Story >>
sarcasticgamer.com
The story is too old to be commented.
dhammalama3772d ago (Edited 3772d ago )

I guess that's one way to do (in game) advertising!

edit: would be funny

solidt123772d ago

Yeah this was a very smart market move by Konami and Apple. It will help MGS4 Sales and Ipod Sales, hell I almost bought a Ipod touch just this week.

Armyless3772d ago (Edited 3772d ago )

Business makes strange bedfellows. Recently Google and Yahoo "teaming up" and now this. If true, would be hilarious.

gunnerheadboy3772d ago

It is Friday, and on Fridays, sarcasic gamer makes things up.

Milky3772d ago

Cool as hell but its FAKE.

+ Show (2) more repliesLast reply 3772d ago
wolfehound223772d ago

Well makes since. I mean you did use in Ipod in the game. This could be pretty helpful and help sales for both partys

Crazyglues3772d ago (Edited 3772d ago )

This is probably the best integration I've seen of a product added to a game, I love using the ipod in the game.

and for people who don't have an ipod, (well I don't know how many people that would be, but I doubt it's a lot of people) it's a great way to check one out.

Not to mention it's a lot of fun to use in the game... with some great songs and podcast selections.

TheExecutive3772d ago

I want to listen to my own music!

sonarus3772d ago

I heard there will be an update for that. If true then mega awesomeness. I wish we could also reduce stress from our own music as well. Like listening to slow music reduces stress while high music increases stress. That would be awesome

Wildarmsjecht3772d ago

Hmm...is this legit? I know Sarcastic gamer are known for their friday hijinks..or is that someone else. still i'll approve cuz either way its humorous.

Closing3772d ago

Heh, this is in no way serious.

LGFreedom3772d ago

those pics are hilarious... Another great parody by Sarcasticgamer...

Awesome stuff.

iHEARTboobs3772d ago

They should have one of Snake in a box listening to some tunes on his ipod.

BeanzMcGee3772d ago

@iHEARTboobs: there is one of Snake in a box, I'm pretty sure the green one is Snake running inside a box.

iHEARTboobs3772d ago

I must be blind because i didn't even see that.

+ Show (3) more repliesLast reply 3772d ago
kingOVsticks3772d ago (Edited 3772d ago )

It would be awesome if they did that mac vs pc commercial where snakes interrupts pc in the middle of his rambling by sneaking up behind him and knocking him out then says "does that guy ever shut up" or MKII comes out of no where looks at pc guy and shocks the Sh!t out of him XD

Edit:@LGFreedom oh....it was a good idea though ;_;

Grahammad3772d ago (Edited 3772d ago )

I'd rather he stun knifed the Mac guy to be honest lol that guy just bothers me, I dunno why.

Mr_Showtime13772d ago

The PC dude could resemble Sam Fisher lol

Show all comments (37)
The story is too old to be commented.