790°

Streaming Porn Service Coming To Next XBox

SugarDVD, the adult video service that began streaming onto consoles last year, has confirmed that it will be available on the new Xbox.

We all had a good giggle last year when SugarDVD launched its streaming porn service for the PlayStation 3, but I also predicted at the time that it would be a hit nonetheless. And although I don't have hard numbers to back it up, the fact that it's still available on the PS3 (and the Xbox 360, Wii U, Ouya, iPad, Android and other platforms) speaks for itself, as does the announcement that it'll be coming on the new Xbox, set to be revealed to the world on May 21.

Read Full Story >>
escapistmagazine.com
Arai4020d ago

"pay-per-minute" viewing. gotta go fast lol!

xHeavYx4019d ago

Nice to see MS worrying about the "Hard Core". Now, how about some games?

ZodTheRipper4019d ago (Edited 4019d ago )

See what you did there :P

shoddy4019d ago

MS is making you pay for something that is free again.

nveenio4019d ago

It puts the BOX in Xbox.

SHORYUKEN4019d ago

Agree with shoddy totally.

Pay for something that is free is stupid again.

plaZeHD4019d ago

I was just gonna write that, lol.

FamilyGuy4019d ago

Lol, nice.

I've never seen/noticed this service, where's the app for this on PS3?

Not that I'm going to use it, PS3 has a web browser = free porn.

aCasualGamer4019d ago (Edited 4019d ago )

Yeah, as if gamers are stupid enough to start streaming porn on their "X"box when Kinect is watching. If you ask me, Microsoft is becoming more kinky wanting to watch gamers go at it through Kinect.

Lol

But it does put a whole new definition on DLC doesn't it?

hellvaguy4019d ago

" Kinect is watching"

You realize you can unplug Kinect from your usb port right? And there are options to block outgoing video and pictures.

I enjoy a good conspiracy theory or big brother is watching you story, but the whole Kinect is watching you doesn't do it for me no more than the camera in my laptop is being taken over by a gov agency to watch me.

RumbleFish4019d ago

If M$ really do that, PS4 is doomed! ;)

yess4019d ago

i see a small problem.

If you have Kinnect, you are not allowed to use your joystick 0_o

Bigpappy4019d ago

You think they would show some trailers at E3?

aCasualGamer4019d ago

@hellvaguy

It was supposed to be a satiric joke. The idea that anyone in Microsoft would even consider watching someone else jerking off is quite disturbing.

Besides, couldn't care less.

aceitman4019d ago

if parents find out they wont even think about buying the next xbox.

sikbeta4018d ago

The Most Hardcore Console Ever!

HappyGaming4018d ago

If the browser on the PS4 is good enough then you will get free unlimited porn for free O.o

ThanatosDMC4018d ago

This cost too much. You can get better vids for free and it stream just like youtube. No trojans or crap that try to install malware on your computer too.

+ Show (15) more repliesLast reply 4018d ago
Shinox4019d ago (Edited 4019d ago )

Perfect example for the American console = PORN!

How disgusting , M$ you are killing the gaming industry more than that you are going to ruin many lives with your stupidity.

GTFO OF GAMING M$

hellvaguy4019d ago

I get trolling company you don't like, but why do you gotta bring porn into it? Everyone loves porn, so you really did fail on that subject.

zeddy4019d ago

porn streaming service? the internet won this battle long ago.

Freedomland4018d ago

Welcome to VIRTUAL PORN with ILLUMIROOM.
Now they don't need Halo after all.

+ Show (1) more replyLast reply 4018d ago
AliTheSnake14019d ago

SugarDVD ? We had that porn on the PS3 from last year. 2012.

OhMyGandhi4019d ago

it's either that or "Pirates".