Top
EXECUTE MODE

Yurtigo

Trainee
CRank: 5Score: 0

Haha

117d ago 0 agree1 disagreeView comment

Ouch.

164d ago 17 agree1 disagreeView comment
341d ago Show

Very sad news.

457d ago 1 agree0 disagreeView comment

Nobody cares.

568d ago 6 agree0 disagreeView comment

Haha.

574d ago 1 agree2 disagreeView comment

Phantom Pain

577d ago 0 agree0 disagreeView comment

So good.

585d ago 4 agree0 disagreeView comment

OUCH

586d ago 3 agree9 disagreeView comment

Nope

594d ago 2 agree2 disagreeView comment

Haha

596d ago 0 agree0 disagreeView comment

Ouch again.

598d ago 1 agree2 disagreeView comment

Terrible list.

676d ago 3 agree0 disagreeView comment

HAHAHA those stupid idiots.

737d ago 1 agree0 disagreeView comment

That's fine, no more Tomb Raider bullshit.

794d ago 1 agree1 disagreeView comment

A nice stupid article.

844d ago 1 agree1 disagreeView comment

Yes I have, I don't care about Nintendo games.

873d ago 3 agree2 disagreeView comment

Who gives a shit.

873d ago 1 agree2 disagreeView comment

What a shitty article.

878d ago 2 agree1 disagreeView comment

Nobody cares Xbot.

913d ago 0 agree2 disagreeView comment