xTruthx (User)

  • Contributor
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 36810
""

Comments

PC had the first online MP too #1.2.1
969d ago by xTruthx | View comment
COD above MGS is an insult IMO #1.1.4
970d ago by xTruthx | View comment
@Alpha

So true #1.3
971d ago by xTruthx | View comment
maybe they'll announce it at the EA conference... #1.2
975d ago by xTruthx | View comment
and with the new ps3 price cut, more gamers will enjoy the game

edit: aw u beat me to it egi lol #1.2
975d ago by xTruthx | View comment
@ joydestroy

Theres a hd link below it....

Graphics look insane btw #1.4
1029d ago by xTruthx | View comment
I think he got arrested... http://www.mirror.co.uk/201... #1.8
1030d ago by xTruthx | View comment
The guy who wrote this article is a joke #1.9
1033d ago by xTruthx | View comment
All the people who disagreed with this

"You don't need a $2000 PC gaming rig to make BF3 look better than the PS3. $700 should do it. "

Have probably never build a computer part from part

"Well, how the heck am I suppose to know it is PC footage if they don't say it and show it during one of the three's console manufacturers conference"

It was pretty clear it was running on PC when they showed... #1.1.19
1035d ago by xTruthx | View comment
"only a handful of coop missions (not gaining xp together with your friends through regular missions sucks btw)"

Um... you can do every mission after the Brainiac ship with 3 of your friends. #1.1
1035d ago by xTruthx | View comment
Both, depends on the person. #1
1039d ago by xTruthx | View comment
"they don't care about us"

That's y sony gave free games ? To win money? even tho no one pays for psn ? #8.3
1041d ago by xTruthx | View comment
Just wait for the witcher 2 to hit 360 lol. #4.3
1043d ago by xTruthx | View comment
I have read other of maniacmayhem post and hes really blind lol. No point to argue, people show evidence he still doesn't get it. #1.14
1043d ago by xTruthx | View comment
Um.. right now you can download Dragon Naturally Speaking for any pc with a microphone. You can do it with anything that has a microphone. So yeah... the only thing you need for speech recognition is software.

You just need so save a sequence of words on the game that represent an action and it works. Windows brings the same software shown on stage, its called "Windows Speech Recognition" and you can control your computer by just using your voice #2.3
1043d ago by xTruthx | View comment
maybe we can unlock it and have another service provider! lol #1.1
1043d ago by xTruthx | View comment
LOL! #1.3
1044d ago by xTruthx | View comment
I think he means 1.4v hdmi cable #1.2.2
1044d ago by xTruthx | View comment
Yeah cus we like paying for DLC because it didn't fit on the disc #1.2.1
1044d ago by xTruthx | View comment
"All brand new hardware is sold at a loss"

LOL WHAT? Companies 95% of the time usually price their products way over what they are really worth. #1.2.2
1044d ago by xTruthx | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 52
Showing: 1 - 20 of 1033