Top

wakash

Contributor
CRank: 7Score: 0

this game is gonna be dope!

1924d ago 5 agree1 disagreeView comment

game looks sick!!! cant wait

1926d ago 0 agree0 disagreeView comment

game looks great! nice preview man

1979d ago 6 agree3 disagreeView comment

didnt play the first game, but this one is looking fresh!

1982d ago 0 agree0 disagreeView comment

damn that is pretty messed up..who woulda thought that shit

2023d ago 1 agree1 disagreeView comment

ooowww good shit

2166d ago 0 agree0 disagreeView comment

damn that was quick ha

2166d ago 3 agree0 disagreeView comment

great article guys...

2216d ago 0 agree0 disagreeView comment

^^agreed..the game looks badass :)

2260d ago 2 agree5 disagreeView comment

keep hearing great things about this game..gotta play soon

2270d ago 0 agree0 disagreeView comment

damn i still need to get this game!

2272d ago 0 agree0 disagreeView comment

Damn, still haven't played this game yet. A huge fan of the SOCOM series, I shoulda played this by now.

2273d ago 7 agree1 disagreeView comment

damn thats crazy..good shit for verizon

2273d ago 1 agree1 disagreeView comment

wow that kid embarrassed the shit outta himself

2274d ago 0 agree0 disagreeView comment

Good stuff here for Rock Band 3 folks, fo sho

2274d ago 0 agree0 disagreeView comment

game looks good, real good

2279d ago 0 agree0 disagreeView comment

huge fan of Fable II, i gotta check this game out soon! Great Review

2279d ago 2 agree1 disagreeView comment

LOL he was actually pretty decent..i was somewhat surprised haha

2280d ago 3 agree3 disagreeView comment

that's some creepy shit right there damn

2280d ago 4 agree0 disagreeView comment

this is great news!

2280d ago 0 agree0 disagreeView comment