Voozi (User)

  • Contributor
  • 5 bubbles
  • 50 in CRank
  • Score: 566130
""

Comments

Bought 2 by accident lol. Ended up selling one on ebay for $1500.

The second one I opened up to play with as intended. Then for my current/old PS4 I got on launch day, gave that one to my dad. #3
245d ago by Voozi | View comment
Hey, I won't be back in the office until next Monday, so if by then you're still not having any luck shoot me a PM and I'll try and find the right person(s) to email internally and help out! #3.1
248d ago by Voozi | View comment
Paid $80 for a 1TB SSHD for my 20th Anniversary PS4 :) #7
248d ago by Voozi | View comment
I sure do! Used to work at OMGPOP/Zynga :D #2.2
254d ago by Voozi | View comment
Yea wtf is this rumor lol. I checked the employee email listing and her name didn't pop up haha #9
260d ago by Voozi | View comment
I ended up ordering two by accident lol

Whoops #28
268d ago by Voozi | View comment
Good, then I'll actually open the game and play it. #5
269d ago by Voozi | View comment
I managed to order two by mistake lol. #1.3
270d ago by Voozi | View comment
OMG JUST GOT THIS IN MY EMAIL

I DID IT

FUCK YEA

http://i.imgur.com/mIkBlBA....

**EDIT**

lol oh god...I was ordering from two browsers to try and increase my chances of getting one (Chrome and IE) and I ended up ordering a second one by accident. Not sure what to do lol #22
270d ago by Voozi | View comment
I dont get how people are ordering it. Farthest I got was the submit order screen and then an error when I press submit.

I then need to go through the process again :( #18
270d ago by Voozi | View comment
PS STORE KEEPS CRASHING FUCK #9
270d ago by Voozi | View comment
Talk about not knowing anything :D #29.1
272d ago by Voozi | View comment
Seems like a solid idea considering there were no $30 PS Plus deals this year. #1.1
276d ago by Voozi | View comment
I really hope that the move to a more "PC-like" architecture means backwards compatibility will return...at least for the PS5 and PS6. #2.2.2
303d ago by Voozi | View comment
The true master race is PC + Console :) #2.1
303d ago by Voozi | View comment
Damn. And just last week I did the $30 deal when buying a game $39.99 or more.

Oh well #2
304d ago by Voozi | View comment
It means all development is done and the game is now ready to ship to stores. #4.1
304d ago by Voozi | View comment
Pretty underwhelming. You figured this would be the perfect time to release some silly costumes and what not. #1
305d ago by Voozi | View comment
Just spent $374 lol

Art of Naughty Dog Limited Edition
Clicker Statue
Naughty Dog Paw Shirt
Firefly Hoodie
Firefly Shirt

:D #6
306d ago by Voozi | View comment
Stop spewing facts! Clearly Microsoft bribed EA to only bring this product to Xbone /s #1.2
308d ago by Voozi | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 53
Showing: 21 - 40 of 1045