Top

ugabugaz

Contributor
CRank: 5Score: 0

Wish we had supermarket wars around the US :(
30 GBP comes around to $48 dollars.

1893d ago 11 agree3 disagreeView comment

When life gives you lemons....You screw life's day and burn its house down! YEAH!

1894d ago 1 agree0 disagreeView comment

Sounds good!

1901d ago 1 agree1 disagreeView comment

The TMAN Army shall defend SONY!

Hopefully it's just a ddos or something minor like that. Or even better yet, nothing.

1907d ago 4 agree4 disagreeView comment

They have to be silky smooth.

1909d ago 13 agree1 disagreeView comment

The Egg does not disappoint!

1911d ago 3 agree2 disagreeView comment

Thanks for the summary. Will PM ya.

1914d ago 0 agree1 disagreeView comment

Yup, but the thing is, they still haven't given any solid details on the attack itself. Don't get me wrong though, nice little tidbit updates like this are always welcome

1914d ago 0 agree1 disagreeView comment

They are congressmen, they're old. Arthritis is highly probable. Anything is possible though, lol ;)

1914d ago 1 agree4 disagreeView comment

Dunno how you didn't like Portal 2, but to each their own. I personally adored it.

1914d ago 4 agree1 disagreeView comment

Probably not fake. See my responses above

1914d ago 1 agree8 disagreeView comment

I trust the NY Times not to host fake information. Would be rather embarrassing. PDF is hosted at NYTimes.
http://graphics8.nytimes.co...

Edit: The document is in the original story, but sure.
Edit: Added both the Articles and just the PDF

1914d ago 6 agree7 disagreeView comment

It's not an FBI document. Plus the PDF is being hosted by the NY Times. Doubt it's fake.
http://graphics8.nytimes.co...
See the url there? NYTimes

1914d ago 8 agree18 disagreeView comment

Beetle racing...Might as well throw in some Porsches. I went there.

1914d ago 0 agree1 disagreeView comment

Now now, I'm sorry but there is only one car that should be referred to as The Donkey when it comes to Top Gear. That car is Oliver. Swim little donkey!

1914d ago 0 agree0 disagreeView comment

No, In fact I shall spend the next ten years in the jungles of Borneo. Civilization be damned.

Yep, I'll go back. I need my GT5

1915d ago 7 agree2 disagreeView comment

Funny.

1915d ago 1 agree6 disagreeView comment

OMG OMG OMG OMG OMG I NEED THE PSN NETWORK TO LIIIIVEEEEEE. Y U TORTURE ME SONY, YYYY. WAT I EVER DO TO YOU.

On a more serious note, I've taken the time of being disconnected to catch up on some of the portions of the GT5 Single player. Just completed the AMG Special Events with all golds :)

1916d ago 2 agree0 disagreeView comment

Specifically the TJMaxx + Heartland Processing breaches.

1916d ago 3 agree4 disagreeView comment

Wow...I didn't think this would happen but hey, anything is possible I guess. Sony got hacked. I wonder for just how long they were penetrated before they found out. Hmmm.

1921d ago 3 agree1 disagreeView comment