Try our new beta!Click here

Tito08 (User)

  • Member
  • 10 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 47390
""

Comments

You think you're wise when this is only the back story, just a small portion of the story mode. #2.2
21h ago by Tito08 | View comment
Well, I do need Alex, not Blanka with it's scrub friendly electric charge. #8.1
3d ago by Tito08 | View comment
Finally, time to go "You can't escape." #7
3d ago by Tito08 | View comment
If you didn't get a fight pad for the PS3 in the past, then I can say go for PS4, unless you can get em cheaper for PS3, in the end, it's all up to you, you decide what's best for you. #10.1
3d ago by Tito08 | View comment
Let's be honest, the characters of Kratos from GOW, and Vamp from MGS2/4, who are pretty much white, were both played by black actors, it's all a matter of talent, no race, this is why the black community is getting a bit too much of a bad reputation, because of some ignorant people trying to scream "Racism" on everything that they don't see fit. #1.5.4
4d ago by Tito08 | View comment
He's simply hating, that's all, lol. #2.2
5d ago by Tito08 | View comment
As of late, I've been seeing reports from a dev of a game I've never heard of before, and the subject always seems to be about PS2 emulation on PS4, not really buying into that Gamingbolt bullcrap of reporting, smh. #21
7d ago by Tito08 | View comment
Yeah, but Kojima was asked a few years ago what MGS game he would have liked to remake, and he simply said MGS1, since Twin Snakes was developed by Silicon Knights, like saying he'd make a proper remake of it, his own way. I liked TS, but still preffered the original game for some reason. I would have liked MG1 & 2 being remade instead, at least to this gen, so people could see how Solid Snake came to be, but without Kojima, hard to imagine, hope ain't a repeat of Snake's Reve... #8.1
9d ago by Tito08 | View comment
He wasn't that great? He was my favorite character in the SFIII games, you had to be very skilled to be able to play with him, just like he rest of the characters, he was more a mixture between a brawler and a wrestler. #1.2.2
37d ago by Tito08 | View comment
I mained Alex & Urien in the SFIII games, Don Ramón, lol. #1.4
37d ago by Tito08 | View comment
@Devil I think you should be a good boy because I don't understand a damn thing you're saying, lol. #2.1.4
37d ago by Tito08 | View comment
@Purpherbison For your information, when SF3 was introduced, it was not supposed to have Ryu & Ken, for marketing purposes they included them despite having a new main character at the time, someone who's really good at fighting games wouldn't stay handicapped just because his said favorite character isn't there, I always have to call out these so called players that depends only on a single character while there is a high chance of maining a totally different character, I mai... #2.1.2
38d ago by Tito08 | View comment
Then learn with a different character, can't depend on just one, smh. #2.1
38d ago by Tito08 | View comment
@Michaelito79 Not really, look back at Capcom, Namco, Square, even Konami, they mostly supported the PS2 back when it was the lead console, the instal base was 4x bigger than XBOX & Gamecube base combined, pretty much it wad Tecmo that supported XBox for the fact Itagaki was a fanboy of the brand, now that he's no longer with the company, Tecmo doesn't care anymore, same scenario with PS1 as well, they mostly didn't feel the need to make games multiplatform because the base wa... #1.2.7
46d ago by Tito08 | View comment
It's optional, it's not like they're forcing you to get it. #1.1
67d ago by Tito08 | View comment
@SullyNathan Based on your username, you should have no excuse in knowing Uncharted 2 won GOTY in 2009, when there was Modern Warfare 2, Arkham City & Halo ODST. #1.1.18
71d ago by Tito08 | View comment
"Why I switched to Xbox" from XBoxenthusiast, lol, nice try. #88
73d ago by Tito08 | View comment
MVC4? You mean CVS3. #4.1
87d ago by Tito08 | View comment
And it will turn 10 next year,damn, feels like yesterday. #1.7
134d ago by Tito08 | View comment
I thought you was around the late 20s, early 30s, not bad bro. #1.1.2
136d ago by Tito08 | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 72
Showing: 1 - 20 of 1422