skynidas (User)

  • Contributor
  • 5 bubbles
  • 89 in CRank
  • Score: 1712060
"N4G Heavyweight"

Comments

Very nice update. Lots of contents, Rochard looks interesting. #1
1100d ago by skynidas | View comment
Looks good to me. #1
1169d ago by skynidas | View comment
I respect Sterling's opinion, but I hated this review, even the writing is wrong. #1
1170d ago by skynidas | View comment
Atlus is not publishing Dark Souls. Namco Bandai is. #15.2
1176d ago by skynidas | View comment
Damn, what a great score. Getting this game as soon as possible. #1
1176d ago by skynidas | View comment
Tales od Xillia, I have heard some great things about the Tales series, I wonder if these are coming to the US, or Europe. #2
1184d ago by skynidas | View comment
This game looks kinda decent #2
1184d ago by skynidas | View comment
I still don't understand why people was so excited for this game, the trailer was cool but it was CG and we don't know any other details regarding the game. #1
1191d ago by skynidas | View comment
Agreed, I want to see all these games #1.1
1219d ago by skynidas | View comment
Shit, this is actually cool. I haven't logged in on Home like in years, literally. #2
1219d ago by skynidas | View comment
Here it is: http://www.sceainvites.com/... #2.3
1223d ago by skynidas | View comment
In my opinion is looking really cool, a different idea is always welcomed. And also the mexican drug problem haven't been done in any popular game #1.1
1251d ago by skynidas | View comment
lol that first question from the article really got me thinking... #1
1252d ago by skynidas | View comment
Yeah, I was considering changing my cards. But i'll wait until the PSN comes back and more info comes out to make my decision #3.1.1
1252d ago by skynidas | View comment
wtf? i just said that the 3ds isnt convincing me, i said the game looked good, i'm entitled to my own opinion, i'm not in any way trolling dude #5.1.1
1252d ago by skynidas | View comment
I'll keep checking my bank statement just in case... #3
1252d ago by skynidas | View comment
This game is getting good reviews, I think i'll check it out #1
1252d ago by skynidas | View comment
Actually this is looking kind of good but the 3DS is still not convincing me, I think i'll wait for the NGP #5
1252d ago by skynidas | View comment
Yeah Housemarque are awesome at making downloadable games, I have liked all of them, Super Stardust HD being my favorite #1.1
1252d ago by skynidas | View comment
Well, Cleveland fans were the ones making the huge campaign. #1.1.1
1252d ago by skynidas | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 93
Showing: 1 - 20 of 1860