12 year member with a zero score, fml

RioKing

Trainee
CRank: 5Score: 0

Why does it need to change?

12d ago 0 agree0 disagreeView comment

SillySilly?

34d ago 3 agree0 disagreeView comment

Apparently reading the article was too hard. lol

87d ago 21 agree2 disagreeView comment

Kill Yourself

110d ago 4 agree0 disagreeView comment

They'll never add Pink Floyd, but if they did...i'd get everything needed to play the game asap.

111d ago 1 agree0 disagreeView comment

I mean, we already have weird shit out there like farm simulator

128d ago 0 agree0 disagreeView comment

My birthday :)

139d ago 0 agree0 disagreeView comment

"So I believe it was realistic for somebody to disagree with that statement as I could understand why they might be disagreeing.

Keep in mind it's not even to say that their other games are not successful."

So which is it? I agree that its more about the definition of success. Sales wise...some really succeeded and some not so much. However most of their games are cult classics...thats also a success

144d ago 2 agree0 disagreeView comment

lmao, someone disagreed with your statement that is indeed a fact.

144d ago 2 agree2 disagreeView comment

EazyC no one said it was going to be "as commercially successful as GTA". Its obvious it won't, for the exact reasons you stated. It doesn't, however, need to be as successful as GTA to be the top selling game of 2018...which is what this article is about. You're changing the topic of "will it be 2018's top selling game" to "will it sell as much as GTA." And I think it sell the most this year...Rockstar never lets down (except for GTA5 sing...

144d ago 2 agree0 disagreeView comment

Gigamax I've been here a loooong time bro. Almost 15 years in total. I've seen it all here hahaha. but yeah man I know i don't ask for too much when i say a great single player DLC is owed of us fans. all the younger guys can make a case for gta online all they want....itll never satisfy a certain demographic. The obvious issue is that that demographic is almost dead

176d ago 2 agree0 disagreeView comment

Holiday cheer my ass. Wish they'd release just one nice single player dlc for this game. I know that chance is many years long gone, but one can still bitch...

176d ago 7 agree0 disagreeView comment

Looks like a bloody jungle, lol

208d ago 2 agree0 disagreeView comment

Brb, must go "research" these claims....

331d ago 0 agree0 disagreeView comment

Ahh yes Troy.....the movie that came out 13 years ago...

352d ago 0 agree1 disagreeView comment

The struggle is real

385d ago 2 agree0 disagreeView comment

Its the best part IMO. Very good

415d ago 0 agree0 disagreeView comment

Play hardcore mode then

417d ago 0 agree1 disagreeView comment

You ain't kidding.

456d ago 1 agree0 disagreeView comment

you're*

458d ago 2 agree0 disagreeView comment