RandomGamer (User)

  • Member
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 34510
""

Comments

I hope that stupid looking blonde guy isn't a main character. #3
1315d ago by RandomGamer | View comment
I'm sick of companies crapping on the older fans who got them where they are today.The reason why Sony has been in the gaming business long enough to have this 15 year anniversary isn't because of the 12-14 who weren't even born when they started out,it's older people who were there from the start and keep buying there products. #10
1317d ago by RandomGamer | View comment
I hope they add Stone Cold Steve Austin and the The Rock to the game.Sadly it will probably be DLC...damn rip off #1
1319d ago by RandomGamer | View comment
Zombies ate my neighbors was so much fun and pretty damn crazy to. I remember seeing that giant baby for the first time and I was like wtf. #7
1319d ago by RandomGamer | View comment
Your right,old school JRPG's are the best much better then today's.

I'm sick of Japan assuming we all only like fps and 3rd person shooters here in North America. #3.1
1319d ago by RandomGamer | View comment
mmmm Kate Beckinsale #10.1.1
1322d ago by RandomGamer | View comment
Damn tho I said it before but does the new Harley ever remind me of Jeanette from Vampire the Masquerade Bloodlines(AWESOME GAME...before vampires were gay thanks to twilight). #10
1322d ago by RandomGamer | View comment
Your loss.Yakuza 3 just like all the yakuza games was awesome. #15.1
1325d ago by RandomGamer | View comment
The Yakuza series is one of only a few series that have gotten better this gen not worse like so many other series.

Each successive Yakuza game took me longer to beat then the last which is awesome,and I'm hoping for more of the same from Yakuza 4 #11
1325d ago by RandomGamer | View comment
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! ! !!!!!!!!!!!!

Motherfucker I'm so sick of every damn game having multiplayer.

What is also confirmed now is the fact that this game will probably be a lot shorter then the first one since they added multiplayer #22
1326d ago by RandomGamer | View comment | Bad language
You can see the screen shots over at Kotaku #27
1326d ago by RandomGamer | View comment
Some of those screen shots seem to show Arkham Asylum.Which surprises me since I thought we were only gonna be in a new area. #25
1326d ago by RandomGamer | View comment
Hmm.
Did anyone else think Harley looks alot like Jeanette from Vampire: The Masquerade – Bloodlines #20
1326d ago by RandomGamer | View comment
Holy shit I never even knew this game was being made.I was thinking to myself a while back it would be awesome if there was a Shogun 2 and now here it is lol,I have to pay more attention from now on.

Gonna be sweet. #3
1331d ago by RandomGamer | View comment
Yeah the game is a joke like 20 hours shorter then most of the sand box games that came out this gen and last gen. #1.3.1
1332d ago by RandomGamer | View comment
FFS I'm sick of people saying the 360 controller is more comfortable.Are they all a bunch of pussies or something,because whether I'm playing with my PS3 controller or my 360 controller,I honestly don't notice a big difference.Defiantly nothing worthy of all the bitching people have done over the years. #45
1332d ago by RandomGamer | View comment
It's funny I agree and disagree with you at the same time.As a gamer since the 80s I agree I do expect a certain level of improvement in a series.Yet I still find myself at times over the years wanting to play the same game with some different characters and story.

Like when I played Persona 2 Eternal Punishment absolutely loved the game and I wished I could play a similar game,and then I discovered Persona 2 Innocent Sin,pretty much the same game with different story a... #21.1
1332d ago by RandomGamer | View comment
More people bitching and complaining about graphics yet they will buy the the next generic FPS that looks the same as the last without question. #19
1332d ago by RandomGamer | View comment
I'd be more interested in a 3D tv that didn't cost an arm and a leg to get. #25
1332d ago by RandomGamer | View comment
What a stupid system.8 hours a week LOL too funny there are times I got over 8 hours in a day on some games .

It is true what others have said.Other MMO you pay a monthly fee and you can play as many hours a week as you want to.Yet here they force you to play as many hours as they want you to.Mighty big rip off if you ask me. #46
1333d ago by RandomGamer | View comment
1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Showing: 141 - 160 of 235