Top
CRank: 5Score: 0

There is A lot of SALT in these comments I see😭😂

164d ago 14 agree4 disagreeView comment

With a $299 price drop coming and the introduction of the PS NEO Coming this fall SONY shouldn't have a problem hitting that number IMO

174d ago 9 agree1 disagreeView comment

But do PS4 owners care anymore at this point?

199d ago 4 agree2 disagreeView comment

Kinda like how Forza still looks a 360 game right?? Lmfao

204d ago 34 agree15 disagreeView comment

Lmfao!!

207d ago 0 agree0 disagreeView comment

Sure Phil........ I bet you guys will start to care if somehow the Scorpio outsells the Neo though! Sony has destroyed the Xbox Brand so bad this gen that they claim they no longer care about sales when last gen that's all they cared about lol and also they are running to the PC crowd bc they know they can't beat Sony in any console war I'm afraid.

217d ago 22 agree2 disagreeView comment

When did Sony release any specs for the Neo though??? Lol

218d ago 1 agree0 disagreeView comment

Lmfao!

218d ago 8 agree4 disagreeView comment

Sure.............

218d ago 6 agree1 disagreeView comment

Just the beginning folks..........

219d ago 1 agree0 disagreeView comment

This game looks really cool to me really looking forward to this!!!

219d ago 1 agree0 disagreeView comment

SONY sent a clear message last night! That they don't mess around when it comes to exclusives!!! 10/10 IMO

219d ago 13 agree2 disagreeView comment

WOW this looks really impressive!!

219d ago 4 agree0 disagreeView comment

Exactly they can now just sit back an wait for Microsoft to show their hand first

223d ago 14 agree8 disagreeView comment
223d ago Show

This would be such a slap to the face to fans IMO I really hope this isn't true

223d ago 1 agree2 disagreeView comment

Wow this game is shaping up to be something truely special!! Day1 without A doubt!!!!

237d ago 2 agree0 disagreeView comment

DAMN!!!

240d ago 0 agree0 disagreeView comment

DriveClub makes GTSport look like a PS2 game though lol! And DC was actually good IMO

244d ago 8 agree5 disagreeView comment

They want it out so they can sell PSVR units I'm afraid! I feel for PD bc they know this game is probably going to fail.

244d ago 3 agree3 disagreeView comment