Top
thirsty

pinkyxyz

Trainee
CRank: 5Score: 0

Im just thankful to be alive. Life is short. enjoy it to its fullest

162d ago 0 agree0 disagreeView comment

I personally want backward compatibility because of all of the ps1 and ps2 classics that I purchased on PSN. Pesona 3 and 4 are waiting for me. :)

166d ago 2 agree1 disagreeView comment

Its funny because my wife is a double d, so shes going to be like wtf. And not because its not there, but because its not there because of censorship. I wonder if these idiots understand that they are discriminating against big busted woman. This is pretty funny in a weird way.

172d ago 0 agree0 disagreeView comment

I understand what your saying, but that's what you decided complain about?

176d ago 2 agree0 disagreeView comment

I know right. What a strange phenomenon. (Sarcasm)

182d ago 2 agree2 disagreeView comment

this website is full of ignorant people. Kotaku gives you all the proff you could ever need about how the dlc in the taken king was part of the orginal destiny and was cut out. Then tells you that the silver was added because they wanted focus on destiny 2 instead of making 2 dlc expansions and people still play ignorant. Newsflash People, The original destiny and the taken king were once ALL PART OF THE ORIGINAL GAME!!. You've been trolled and you still dont care. Thats why you are the p...

186d ago 3 agree0 disagreeView comment

Thats.....pretty weak on Sony's part.

188d ago 1 agree1 disagreeView comment

Yep Amd gpu series because dx12 is based off of the mantle api

194d ago 1 agree2 disagreeView comment

I just don't like how he always cuts off his cohoss and doesnt allow them to speak without his permission. That's disrespectful imo and that's why I unsubbed. But I don't hate him or anything

196d ago 0 agree3 disagreeView comment

Um... that wasn't the point at all. The extra power would be to benefit 3rd party developers in creating next gen experiences without having to downgrade their products. Nintendo on the other hand does not need to utilize the extra power for their games just as you mentioned. but its their for other developers to work with.

199d ago 10 agree0 disagreeView comment

How in the world is wanting to play a game at a friends house being spoiled? How is it that if me and my 2 friends want to play halo 5 together, the 2 of them will have to buy a new console and a new game just to play in the same room. How is something so basic now considered being spoiled? Maybe its not us and its the gamers who are obsessed with highy fidelility pixels are the ones who are actually being spoiled.

200d ago 21 agree2 disagreeView comment

and the funniest part is that he's playing the victim on twitter by randomly blocking people who accuse him of bad journalism. #no-morals.

203d ago 4 agree0 disagreeView comment

welp. here we go

edit: damn im getting disagrees for nothing lol. damn fanboys

209d ago 26 agree3 disagreeView comment

Did it ever occur to you that some of these people are just fed up xbox one owners? People are not always going to agree on everything

212d ago 3 agree4 disagreeView comment

You'd think a price drop would of occured after 3 years. But nope.. Sigh...just drop the damn memory card prices sony

217d ago 0 agree0 disagreeView comment

how the times have changed. I remember back in 2009 when this website was accused of being full of xbots. Something to think about huh?

222d ago 0 agree1 disagreeView comment

Lol you never know hahaha

228d ago 3 agree0 disagreeView comment

Umm.....did no one else notice that THE PS4 GOT A PRICE DROP IN JAPAN!!! It roughly comes out to 299.99 in us dollars. Price drop coming soon guys!!!!!

231d ago 0 agree1 disagreeView comment

Exactly.

237d ago 1 agree0 disagreeView comment

What a joke of a statement. How can it dilute a market that consist of core gamers. Core gamers will never buy a device like an apple tv SPECIFICALLY for gaming when more powerful consoles exist. Its a media streamer with light niche gaming abilities. Thats it.

237d ago 2 agree2 disagreeView comment