Top
:)

oORafzOo

Member
CRank: 5Score: 0

Chernobyl

15d ago 0 agree0 disagreeView comment

I am thankful for my family, without them I wouldn't be able to make it through this year with such calm and patience about my future. Happy Thanksgiving everyone.

609d ago 1 agree0 disagreeView comment

OUTLAST

638d ago 0 agree0 disagreeView comment

OUTLAST plz

638d ago 0 agree1 disagreeView comment

what about Xperia Z1?

639d ago 0 agree0 disagreeView comment

happy birthday 🎂 now gimme my card

671d ago 0 agree0 disagreeView comment

sorry guys I won it

689d ago 0 agree0 disagreeView comment

but... It is my precious... Everybody wants my precious...

689d ago 0 agree0 disagreeView comment

never won anything, maybe this is my chance :P

709d ago 0 agree0 disagreeView comment

awesome!free stuff, btw pretty cool controller

709d ago 0 agree0 disagreeView comment

that's pretty cool. A ps4 or steam code would also be helpful

734d ago 0 agree0 disagreeView comment

sweet, really looking forward to it, I need more games on my ps4

734d ago 0 agree0 disagreeView comment

seen it on ps4 and steam, would love to get a free code

734d ago 0 agree0 disagreeView comment

awesome!

734d ago 0 agree0 disagreeView comment

Just bought PAYDAY: The Heist for a dollar!

767d ago 1 agree0 disagreeView comment

actually it is the second patch, the first one was on launch day. Anyways, I can finally play the multiplayer now, used to have a lot of lag while playing, sometimes wasn't even able to see the cars moving.

770d ago 0 agree0 disagreeView comment

I've always been fascinated with history, probably gonna love this game.

775d ago 0 agree0 disagreeView comment

awesome, thanks n4g

781d ago 0 agree0 disagreeView comment

liked your comment, you showed a problem and gave a possible solution for it instead of moaning like most people do.

781d ago 0 agree0 disagreeView comment

I won't tell my strategies, but I guarantee you that I managed to get away without being seen by my victims a lot of times, you just gotta be creative.

790d ago 0 agree0 disagreeView comment