Top

n4rc

Member
CRank: 5Score: 0

While I enjoy it quite a bit, thought the story was some of their best, plague lands looks amazing, splicers are more aggressive etc..

It doesn't feel like a $40 (Canadian) dlc.. should of been $30 imo..

But for the cost to enjoyment ratio, it's still good buy for me

3d ago 0 agree0 disagreeView comment

Darkwolf. That's it exactly

Both companies have the exact same model going forward.. it just seems ms is more willing to eat into their profits with better specs (even Slim's.. ms added a uhd drive which kills any cost savings they made with the slim, Sony removed the optical port to save money)

7d ago 2 agree12 disagreeView comment

Where is the 7 reasons to make stupid meaningless "articles"?

7d ago 2 agree1 disagreeView comment

I personally did not like 2.. didn't even finish it, I remember feeling let down after loving the first so much..

Infinite had a really cool story that I liked and got attached to Elizabeth but gameplay was a bit of a letdown

8d ago 0 agree0 disagreeView comment

I actually did some research on that one as I thought the same.. ps4 simply can not do HDR with a HDMI 1.4 output..

However it seems 1.4 and 2.0 is compatible, as in identical physical port.. provided the controller is capable, you can upgrade to 2.0 thru firmware.

The same is not true of uhd br that I'm aware of

8d ago 4 agree0 disagreeView comment

Yup.. already exists.. it's only to really help new players anyways..

Most of us are already 25+ in factions anyways and in no real need of boosters

9d ago 0 agree2 disagreeView comment

To be fair tho.. when does a company ever say "hey.. our last one was better, what can ya do?"

Every new Honda civic is the best civic.. every new iPhone etc..

I think people are nitpicking..

9d ago 2 agree2 disagreeView comment

Except the majority of software sales are multiplats

10d ago 0 agree0 disagreeView comment

Nope..

First parties do whats needed.. 3rd parties generally have PC builds with way higher quality anyways that they can use

11d ago 0 agree0 disagreeView comment

I'm sorry.. that ps4p for sale?

12d ago 5 agree14 disagreeView comment

No.. it's because of windows. Their platform

14d ago 3 agree4 disagreeView comment

Except Microsoft is one of the successful companies in the world and amd, the company that makes everything for both consoles, already released a 6tf GPU for very reasonable price.

Soooo.... You got nothin? Lol

14d ago 9 agree27 disagreeView comment

People understand it quite well..

Explain the legalities of these same emulators on Google play.. or the fact they can republish after removing Xbox support.

14d ago 12 agree4 disagreeView comment

Yeah except...
http://www.eurogamer.net/ar...

14d ago 13 agree0 disagreeView comment

Unless they can update the HDMI port to 2.0 with a patch, I fail to see how ps4 could possible do HDR.

15d ago 1 agree0 disagreeView comment

Consumer prices are not what they pay..

15d ago 0 agree0 disagreeView comment

With a name like that, your opinion on ps3 Linux is kinda funny..

It wasn't some punk or fanboy.. it was geohot, the same guy that jailbroke the iphone and wasn't malicious. (Illegal maybe lol)

But the fact you think anyone that doesn't praise Sony is working for Microsoft is pretty pathetic if you really believe that

15d ago 2 agree5 disagreeView comment

What does that have to do with anything?

You're concerned with the money ms makes? Billions..

15d ago 0 agree0 disagreeView comment

Nah it kind of does.. but I see the point

Just like today with battlefield etc where we can't do 1080/60 on every game.. but some.. but it ensured we were past the sub-720 era

Now.. some games will be 4k.. but it should make 1080/60 a reality (or absolutely gorgeous 30fps) for every title..

15d ago 4 agree0 disagreeView comment

It's generally played anything I've thrown at it.. including h.265

15d ago 7 agree0 disagreeView comment