MetalProxy (User)

  • Trainee
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 52750
""

Comments

The gameplay is good and fun plus it looks great. Is that ok with you? Probably not... #18.1.2
51d ago by MetalProxy | View comment
It mattered last gen but not this gen? Why am I not surprised that coming from the flip floppy xbox guys.
On topic there is no reason to congrat MS but sure makes you guys happy lol #7.1.1
69d ago by MetalProxy | View comment
badz why is getting attacked? its true lol funny part is M$ has been adding these magical feaures that should have been there from the get go. just sayn. dot dot dot #3.1.9
121d ago by MetalProxy | View comment
Get used to it buddy till the xbox shapes up. I had to put up with several years of ps3 doom articles here at n4g and other sites. Be real happy MS refocused on games and is getting its a** handed to them. It will make them pull more crap and get deals like tombraider. But yeah on topic Iam not excited for the xbox lineup. Halo and forza dont cut it for me. #5.1
159d ago by MetalProxy | View comment
Crazy! I never thought I would agree with you, and for that you get a new buddy ol pal bubble. #3.1
173d ago by MetalProxy | View comment
N4rc...I have been here for a while now and pwnsauce is correct. #6.2.3
209d ago by MetalProxy | View comment
How about this crazy idea...they are both important releases! Iam getting both and will enjoy both. Yeah crazy thoughts huh. #10.1
210d ago by MetalProxy | View comment
HAHA i was thinking the same thing! #7.2
237d ago by MetalProxy | View comment
Haha oh hell no! (Opinion) #1.2.4
249d ago by MetalProxy | View comment
yeah I cant stand that dirt bike helmet outfit that he wears. #4.1
282d ago by MetalProxy | View comment
Agreed Mr.kingxtreme!! Couldnt be said any better. #2.3
289d ago by MetalProxy | View comment
He is trying to tell me it's the true next GEN console to have and I whole heartily disagree. Is that ok with you or do I have to ask permission from the Xbox boys? Smh #1.3.1
290d ago by MetalProxy | View comment
I remember when the Little Big Planet got slammed big time by xboys on metacritic. Its not just the sony guys that act that way. #2.2.1
322d ago by MetalProxy | View comment
Wait a minute...man oh man even with all that amazing never ending M$ money they still funked up like this? LMAO :) #6.2.1
345d ago by MetalProxy | View comment
Seriously man there are a bunch of Xbox1 here in my town. Been that way since it came out. For REALZ!
Down vote the fact boys! #2.1.1
386d ago by MetalProxy | View comment
Truth? ummm no. You xguys look really silly with this ryse nonsense. Looking forward to the reviews. Lots of tears there will be, uuurm yes. #1.12.1
442d ago by MetalProxy | View comment
Sony orientated website? Thats a load of BS. There just happens to be more positive news for the PS4. Jealousy is a mofo and you bots prove it. Plus the hate for indies is making you guys look like rejects. #16.1
462d ago by MetalProxy | View comment
I actually would like it brown instead of that stupid asc green color. #6.2
464d ago by MetalProxy | View comment
Yep and one service (your preferred service) tried to force DRM. I honestly see it coming back in some form or another. Now thats scary shit! #1.2.4
474d ago by MetalProxy | View comment
LOL this "sony guys are the worst" is complete bullshit! The more and more you guys do this the less and less I can take any of you guys seriously...seriously. #1.6.1
475d ago by MetalProxy | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 41
Showing: 1 - 20 of 807