megalonagyix (User)

  • Trainee
  • 3 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 17040
"I love Steam."

Comments

It's not naughty gods or whatever, it's just the ps4 has nothing to play #61
109d ago by megalonagyix | View comment
I had 2 day streaks with WoW, I'm not really proud of that, but damn, so many great memories. #7
111d ago by megalonagyix | View comment
Pretty good list. I miss Fallout, UT2004, Quake, Doom, Wolfenstein, Crysis though. #3
138d ago by megalonagyix | View comment
Wow, thats a far cry from the truth. #5.1
147d ago by megalonagyix | View comment
Wow that rocks #7
149d ago by megalonagyix | View comment
DX9? Really? That's so early 2000's #13.1
167d ago by megalonagyix | View comment
I think DAO was pretty generic TBH with questionable characters. But the game was great because of the combat and content.
IMO, both TW2 and TW1 is better. #1.2.1
170d ago by megalonagyix | View comment
This. #5.2
170d ago by megalonagyix | View comment
It takes a lot more power to render a larger scenery. I'm talking about graphics here. I don't know about the animations, but the character models and the scenery looks amazing to me.

On another note: larger map and (hopefully) longer playtime, better graphics (I still think that TW2 has some of the best graphics ever), more freedom (no invisible walls), more variety, returning characters, horseback riding, improved combat over the second part. holy god! #3.2
171d ago by megalonagyix | View comment
But The Witcher 3 is 8 times as big. #3.1
171d ago by megalonagyix | View comment
You PS4 fans are so pathetic. Engaging your defense mechanisms when someone says a negative about your pathetic mediocre console, with 0 titles. Yeah sure, Uncharted looks good. It's a fucking linear game, with a map size smaller than my Rubix cube, while Crysis (it's almost an 8-year old game we're talking about) is total open world. #1.23
193d ago by megalonagyix | View comment
:D #1.5.3
265d ago by megalonagyix | View comment
That'd be great! I'm itching for more Carmack keynotes. #1
277d ago by megalonagyix | View comment
I don't know if these comments are sarcasm, or... #8
286d ago by megalonagyix | View comment
Art style looks nothing like the original. #1
290d ago by megalonagyix | View comment
:) good review though #1.1.1
299d ago by megalonagyix | View comment
Great, free game. Kinda short though, took me 42mins. #1
299d ago by megalonagyix | View comment
just look at the metacritic user score... 4,8/10
this game was hated for no reason
now that it's free, some of the PS fans are acting like it's some kinda god sent thing #1.2.7
325d ago by megalonagyix | View comment
Now that DMC is free on PS+, it's a great game all of a sudden. PS fanboys, smh #1.2
325d ago by megalonagyix | View comment
agreed #5.2.1
327d ago by megalonagyix | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Showing: 1 - 20 of 217