Majin-vegeta (User)

  • Trainee
  • 4 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 89770
"http://imgur.com/FfGkecW"

Comments

"Microsoft has one huge advantage over Sony right now: Financial stability."

Lol you could have all the money in the world but if people aren't buying your product it's pretty much worthless. #2
170d ago by Majin-vegeta | View comment
Isn't this what you people said oh i don't know the last 4 times a new cod was released? #19
170d ago by Majin-vegeta | View comment
*Yawn*What else is new?Games already have warnings on the cases.This will just got tossed out the window like last time.These morons should really stop wasting their time on a lost cause. #1
171d ago by Majin-vegeta | View comment
Hot diggity damn might just pick up a few of these games.

Take it all Sony. http://i.imgur.com/rwUIHwY.... #2
171d ago by Majin-vegeta | View comment
So how many cards are there in Total?? #1
171d ago by Majin-vegeta | View comment
Bout freaking time. #1
171d ago by Majin-vegeta | View comment
The fact that this series is rate "M" for "Mature".Kids should be the last thing playing this game. #4.3
171d ago by Majin-vegeta | View comment
Oh god people are freaking over reacting about this whole crappy debate. #4
172d ago by Majin-vegeta | View comment
This one?? http://youtu.be/CCoMZxCMJQ8 xD #3.2
172d ago by Majin-vegeta | View comment
Lol so agree with the author.
http://youtu.be/WmDhdmgYbaQ #2
172d ago by Majin-vegeta | View comment
Wait is this the 3 month PS+ card that came with it?? #7
172d ago by Majin-vegeta | View comment
Lol the only time xbox fanboys come out of the woodworks is duting financial stories.Yet when it comes to game resolutions they're no where to be found.

OT:Sony has to either sell tv division lower their prices.Also like someone mentioned Kaz has to pick up a lot of flab from stringers days.. #11
173d ago by Majin-vegeta | View comment | Off topic
Nope all my friends are having it also including me. #9.1
173d ago by Majin-vegeta | View comment
Yes that's exactly what is it :P #2.1.1
173d ago by Majin-vegeta | View comment
Only thin I've encountered is friends list not loading.The other two still haven't come across but I hope Sony resolves it quick.I couldn't even join my bros BF4 team cuz of this. #5.2
173d ago by Majin-vegeta | View comment
FFS cut the BS the only HD Port from SONY is TLOU all other HD ports are from Multiplat devs they have no control over that. #2.1.2
173d ago by Majin-vegeta | View comment
I just need friend Notifications.And I'm good. #2
173d ago by Majin-vegeta | View comment
Photo mode??God yes :O!!!!!!!!!!!!!1 #6.3
173d ago by Majin-vegeta | View comment
Already been kicked from 12 servers XD #10
173d ago by Majin-vegeta | View comment
Yea I don't think so :3.
http://n4g.com/news/1175279... #1.1
174d ago by Majin-vegeta | View comment
1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 315
Showing: 1161 - 1180 of 6285