Top
All Channels
CRank: 5Score: 0

LMFAO AND THEY BUY A SONY LAPTOP

OH THE IRONY!!!

2661d ago 1 agree2 disagreeView comment

Anybody else GUTTED you play as a big daddy? seems like an awful idea..

2661d ago 1 agree1 disagreeView comment

On paper the PS3 is "stronger"

Free online

better PSN games (imo, as apose to XBL games)

Blu-Ray

but in practise, id much rather game on my Xbox 360 :)

2663d ago 2 agree3 disagreeView comment

^^ How am i "bashing" the PS3?

if anything id say im "bashing" Killzone 2

you tool.

2664d ago 0 agree1 disagreeView comment

Warhawk.. ah memories

warhawk was such an amazing game for me, among COD4/COD WaW i cant think of a better online experience

2664d ago 1 agree1 disagreeView comment

Killzone 2 claimed to do the same

i guess thats why i stopped playing KZ2 3 days after release..

and still play COD4/COD WaW..

2664d ago 2 agree1 disagreeView comment

Meh...

2665d ago 1 agree2 disagreeView comment

Wow seriously

consipiracy NUT

And this is coming from someone who 100% KNOWS that 9/11 was an inside job

2666d ago 1 agree5 disagreeView comment

Got all except crappy NGII :)

2666d ago 0 agree3 disagreeView comment

See the guys at trey. are smart ;)

they gave some incentive to complete the single player, zombie mode. :D

2666d ago 0 agree0 disagreeView comment

Well Duh!

2667d ago 0 agree0 disagreeView comment

Also its posted on playstation forums with no actual link to anything and if it really had been said it would have been on N4G long before some guy posted a forum thread and then THAT became the news item..

It could happen.. but i find it hard to believe, if so im p*ssed

i just, I MEAN JUST AS IN DAYS AGO, sold my PS3 versions of:

GTA IV, COD4, COD WaW, Fallout 3 to get the superior versions on xbox 360..

2667d ago 3 agree5 disagreeView comment

Wow guys... come on

no game dev worth there life would ever say that, they all have to say "all versions run and look identical"

besides, infinity ward sold way more cod4 copies on 360, and coudnt even be bothered adding a rumble patch let alone trophy patch for COD4, so why the PS3 love all of a sudden?

2667d ago 1 agree0 disagreeView comment

haha stfu! crank 1 was awesome man

2668d ago 0 agree0 disagreeView comment

Hmm.. i have it on my rent list..

2668d ago 0 agree0 disagreeView comment

Just as ghost-mutation

i was about to say, Wtf? "japan" has gone too far? who do i see about getting a brick to throw at the moron who wrote this..

2668d ago 0 agree0 disagreeView comment

Who cares if it "could" be done

it wont be :)

so the best graphics seen in a console game so fa....

ah screw it i cba yeh lets face it guys killzone 2 is meh.. graphics are good but imho cod4 looks better..

2669d ago 3 agree0 disagreeView comment

Haha fail!

i just recently traded in - GTA IV, COD4, COD WaW, Fallout 3 (ps3 versions) and used both credit and vouchers to get them all again on the Xbox 360 without having to spend any money :D

GTA IV, just for the lost and damned

COD4, COD WaW, lets face it the online is much better on XBL and i plan to get modern warefare 2 on 360 so i kinda want them all on one console.

And fallout 3 for the much improved graphics and overall pe...

2669d ago 1 agree1 disagreeView comment

i have a healthy collection of about 14, including Dark Knight and of course the amazing planet earth.

2669d ago 0 agree0 disagreeView comment

^^ Yeah and they really could do something amazing with it

like avatars for EVERY exclusive game..

hell if they whacked them on the PSN store for a few bucks people would even buy them, but sometimes i just want to walk up to one of them fellows at SCE, slap them on the head and say

"HEY! HELLO, FAN HERE, WHY DONT YOU LISTEN TO ONE OF US FOR ONCE!"

¬___¬

2669d ago 1 agree0 disagreeView comment