Top
• Support De Regenboog • Support Reefer Coffeyshop Sint Antoniesbreestraat 77, 1011 HB Amsterdam

Maddens Raiders

Contributor
CRank: 13Score: 0

My only day off in nearly two weeks (working 12 hour days) and all I wanted to do was curl up w/ a phat kush blunt, some BF4 conquest and follow up with some quality Project Cars track time. FMMFL......................... ............................... .....

18d ago 4 agree4 disagreeView comment

My poor old beloved N4G... this site has really taken a turn downward over the years. I hope it will improve.

18d ago 0 agree0 disagreeView comment

I know there's a ton of hype for these two games, but honestly, I can't stop playing BF4...

so much for the death of the fps huh? some ppl *cough* casuals *cough* - have been griping about fps' since '07 - claiming omgodzzz fps' are going to be the death of gaming...!!!!! Umm, no.
Get your gear boys, we're Oscar Mike!

32d ago 0 agree0 disagreeView comment

Wow really?

They forgot to add the "/s" at the end of the article title I suppose. ¬ ¬

89d ago 5 agree0 disagreeView comment

Man, XBOX fans got used and abused harshly this gen. I've never seen anything like it. ..and people wonder why the world is the way it is... smh... good luck guys I hope this machine rocks so Sony will step up their game as well.

100d ago 0 agree0 disagreeView comment

lol annnd... now it tries to invoke "isis" in a total nonsequitur about the Bronc hos and Raidaz - stupid fktard doesn't realize its already lost the argument hahaaa. kidz smh... whatchya gonna do? :)

101d ago 0 agree1 disagreeView comment

enjoy your sleep...

101d ago 50 agree6 disagreeView comment

@badboyz09 - another dingleberry showed up in the comments to express their outrage lol. This dude wants you to stay in school but dropped this sugar plum 4 days ago:

[The game/developers ask for a ha spit/kick starter... And then hit with us to pay for this?! "Hope not"]

Looks like this guy went to the Rick Perry school of writing, comprehension, and overall bassackwardness. Bravo! :)

101d ago 0 agree1 disagreeView comment

@badboyz don't pay attention to that animal. if it punches babies for fun and talks about "wannabe thugs" when it comes to one of the most storied franchised in the league you know he/she is just a confused, group thinking delta bravo who thinks because they mention the Bronc hos that somehow they're better than you lol.. feed his fat ass cake and invite him to the black hole in the parking lot where bodies are lost but never found...

101d ago 2 agree0 disagreeView comment

No DRM, no buy for me.

/s

102d ago 0 agree0 disagreeView comment

Cool, but I still want the crown jewel which is UMvC4 ... annnnd that will never happen. :(

104d ago 0 agree0 disagreeView comment

Very nice indeed.

104d ago 2 agree1 disagreeView comment

Phuck the World, live for the Universe.

104d ago 0 agree0 disagreeView comment

"PlayStation 4 Stands To Overtake Best-Seller PS2"

WTH - I didn't think it was selling /that/ well. Damn.

The PS2 was a HypeBeast!

110d ago 8 agree0 disagreeView comment

I am really excited to see what's all in store for fans of BF. I love BF4 - I really Hope BF1 delivers and makes me love it just as much.

110d ago 7 agree3 disagreeView comment

"Sony Should Expand to the PC"

No.

I like how the "Is console gaming dying" and "Sony Should Expand to the PC" articles are popping up on the same day. Sounds like some out there are really confused by Sony's success/dominance in the market and the other haters who are of the "never Sony" camp feel shut out and thus propose that touch screen gaming is the future xD. So much hurt in the butt from these pe...

110d ago 2 agree0 disagreeView comment

@DLB23 -- smh... no no no my man.. you're doing it wrong.

110d ago 2 agree0 disagreeView comment

Exactly. This is just foolishness.

"Is Console Gaming Dying?" ..... Not in my house, it's not.

110d ago 4 agree0 disagreeView comment

why absurd? i thought the campaign was pretty cool

and BF4 is a lot of things but a "letdown" is not one of them for me.

139d ago 1 agree1 disagreeView comment

nice but still not as good looking as killz-

haha j/k this looks freaking incredible!

139d ago 1 agree3 disagreeView comment