CRank: 5Score: 0

Yeah that's the workaround so MS doesnt publish it and still gets paid, I think they did that with viva pinata or some other game

1d 1h ago 8 agree3 disagreeView comment

IMO they have yet to release a masterpiece, but it does look amazing graphically. Need to see more gameplay.

2d ago 0 agree1 disagreeView comment

90k that's alot lol, but I think the user average was alot higher right?

2d ago 2 agree2 disagreeView comment

I was trolling lol, this game imo just looks significantly better, so I wouldn't be surprised if it influences tsushima which wouldn't be a bad thing

2d ago 1 agree4 disagreeView comment

Something tells me ghost of tsushima is going to get delayed. This game looks ridiculously good.

3d ago 2 agree9 disagreeView comment

Enjoying the game so far. Kudos to ubi for trying new things, everyone is doing the same ish, but they're really trying to bring something fresh

3d ago 2 agree3 disagreeView comment

Imo the best killzone,

4d ago 7 agree2 disagreeView comment

EA is definitely hurting now. We'll see if they can turn things around

4d ago 4 agree4 disagreeView comment

@gamesforever only on ps4 but that was sonys doing. Lol

4d ago 3 agree4 disagreeView comment

Get into sales kids! That's real talk!

6d ago 0 agree0 disagreeView comment

People upgraded to the X cuz it does 4k with better graphics on most games, just like many upgraded from ps4 to pro for the same reason

7d ago 2 agree4 disagreeView comment

Why?

8d ago 5 agree4 disagreeView comment

Xbox has tons of indies lol

8d ago 3 agree2 disagreeView comment

@Anthony Davis lol then why are you in here lol 🤔

8d ago 10 agree2 disagreeView comment

Ori looks incredible

9d ago 5 agree2 disagreeView comment

I agree to an extent but when it comes to their art, they dont want things censored, at least that has been my experience with these people. The media just shows extreme cases of left or right and that's for agendas and to keep our nation divided. Sony doing this is just strange.

11d ago 0 agree1 disagreeView comment

How long have you had the LG? I'm curious about reliability.

12d ago 0 agree1 disagreeView comment

Democratic leftist are less concerned about censorship, look at Hollywood. Alot of artists in CA no one wants to be censored. This is a Sony thing, not sure why it's happening, considering they have games like GOW and last of us with plenty of creative freedom.

12d ago 6 agree19 disagreeView comment

Nah its not heres the link
https://youtu.be/0I2DFguEgD...
Check the 1 hour and 37 minute mark or so

12d ago 7 agree4 disagreeView comment

Yeah very odd that they elected to censor that scene, not ver lewd at all, the witcher definitely had some more interesting scenes

12d ago 8 agree1 disagreeView comment