Top
CRank: 5Score: 0

Black was an awesome and hard FPS, the best on PS2.

1261d ago 4 agree1 disagreeView comment

If dont sale like Call of Duty is a fail.

1262d ago 0 agree0 disagreeView comment

Nope because people arent prepared for it:

You can kill God (Christian) YHVH in SMT2.

In Strange Journey you kill the Old Testament God of the Material World, the Demiurge.

One of them didnt leave Japan, the other is only recognisable for those who know about SMT 2.

1262d ago 2 agree2 disagreeView comment

Yeah but at least this should speed the process of Zero Tolerance towards Pedophile.

1262d ago 0 agree2 disagreeView comment

I want CCC localized.

I dont want Incest on my PS3.

Majhong stripping is an old concept.

Japan gets always good stuff.

1262d ago 1 agree2 disagreeView comment

space bar problems i guess.

1262d ago 0 agree1 disagreeView comment

Nah the Mainline SMT series is better, Persona is good too butnot as the mainline series.

1262d ago 1 agree22 disagreeView comment

Then again why is MS charging for XBox Live? Security is definitely not one of the reasons now.

1263d ago 24 agree5 disagreeView comment

I thought the originals were pretty meh, not fan of the fake 4 discs expansion they did when they could make just one release.

1263d ago 0 agree0 disagreeView comment

Not fan of their art design, not fan of those games for that matter.

1263d ago 0 agree0 disagreeView comment

Cant wait for my Growlanser artbook to ship.

1263d ago 1 agree0 disagreeView comment

Nah these guys destroy that list:

http://images1.wikia.nocook...

http://images4.wikia.nocook...

1263d ago 3 agree0 disagreeView comment

SE was known for having both.

1263d ago 0 agree0 disagreeView comment

Nah if graphics is what sways people then they dont deserve to experience FF7.

1264d ago 0 agree0 disagreeView comment

The FPS era needs to die, lets welcome variety like in PS2 and im glad Sony is aiming for it in PS4.

1264d ago 33 agree4 disagreeView comment

Agree, now days people call a game difficulty "fake" when they are not skilled, so yes i agree gamers are becoming lazy.

People complain about P4G "MC dies Game Over" feature when they are given the right tool to avoid it, lazy gamers.

1264d ago 1 agree4 disagreeView comment

By this logic FFXIII is the best game ever because its graphics...... wait NO!

1264d ago 1 agree1 disagreeView comment

LOL those that are upset by the Gif shoulde NEVER play SMT, seryously dont even attemp it.

1264d ago 1 agree0 disagreeView comment

PS1 although i dreaded when stayed its welcome (ie Disc too damaged)

1264d ago 1 agree0 disagreeView comment

My sister is a gamer and she didnt had any problems playing FFX-2. Maybe if women accepted ANY female representation as they are things would improve.

1264d ago 0 agree0 disagreeView comment