CRank: 5Score: 0

that's the first thing i thought about would be nice if they could get it back on track

2157d ago 4 agree0 disagreeView comment

I trully agree with you, i really loved 3 and in all his intervieuws he stayed pretty humble and critical about himself and the game that's how real profesionals work

2164d ago 8 agree1 disagreeView comment

Ea still releases good games that can't be said about activision , the only kind of medicore titles are prototype 2 and transformers

2180d ago 4 agree1 disagreeView comment

dude don't compare dead space with crappy RE

2183d ago 15 agree7 disagreeView comment

it looks really cool need more of these games but i hope it doesnt try to do too much

2217d ago 0 agree0 disagreeView comment

lol news is so slow lately that we are approving this. i approved just to troll

2219d ago 0 agree1 disagreeView comment

wardevil? omg that must be it

2219d ago 1 agree0 disagreeView comment

wow no mario surely he is the most overused character ever

2231d ago 2 agree3 disagreeView comment

to be honest guys at this moment they havent showed us anything that wowed any one so in my mind i think its like the wii ,the power of 2 gamecubes, but now the power of 2 360. And second you shouldnt blame the people for making these assumptions since nintendo chose to show the console so early on without any demos to show expect third party games

2244d ago 5 agree12 disagreeView comment

This guy speaks the truth I'm from Iraq and I can guarantee you that my stupid dictator started this war because he was orderd to do so be his leader the president of the USA

2294d ago 9 agree4 disagreeView comment

come on , were just having some fun damn somebody is cranky today

2317d ago 5 agree3 disagreeView comment

screw im joining you brother but only the hot ones, or else im out

2317d ago 6 agree3 disagreeView comment

Omg. It's win lose ratio now , that is really a great move . Now people will do those Damn objectives instead of thinking of themselves

2360d ago 2 agree0 disagreeView comment

you read my mind , im getting old but what happend to exploring ? this gen fore the SP games it really sucks.
screw this game im getting ni no kun now that is a rpg

2363d ago 4 agree0 disagreeView comment

OMG maybr ill attend after this news what to Do now

2375d ago 0 agree0 disagreeView comment

There really trying to do something fresh with this game kudos to cyberconnect . And please everybody don't give me its a qte game because the setting the story fighting mechanics are all very different than any game I have ever seen

2376d ago 0 agree1 disagreeView comment

thank god atleast they can stop stalling after this lame game .
SE ready my lips we want FFvs13 , not these so called ff games sepeuls

2383d ago 6 agree7 disagreeView comment

I Maybe would haved believed them if it wasn't fore dice and there Vietnam expansion pack . Now there layers in my eyes , on crapcom there should be a limit how greasy a company can be

2390d ago 0 agree0 disagreeView comment

Black mask is also confirmd fore the game so yeah there still going hard

2436d ago 0 agree0 disagreeView comment

much much better then uncharted 2 mp im really diging this 1

2458d ago 6 agree1 disagreeView comment