Top

Komega

Contributor
CRank: 20Score: 0
2470d ago Show

While I would classify COD4 as a AAA game, that doesn't mean the entire franchise is AAA.

2471d ago 2 agree0 disagreeView comment

Bubble for truth!

2471d ago 2 agree0 disagreeView comment

I agree, I was just telling a friend how amazing LA Noire looks. Can't wait to get my hands on it.

2471d ago 0 agree0 disagreeView comment
2502d ago Show

Facepalm/giggle

2502d ago 13 agree0 disagreeView comment

Just played the Killzone 3 beta and you are completely off. The controls are so much better than KZ2.

@GodofSackboy bubbles for truth

2506d ago 3 agree1 disagreeView comment

Oh god, they didn't fix the controls? WTF! Their probably already producing discs so looks like another release now, patch later situation.

Oh well guess I will not be buying Killzone 3 day 1 either. But as far as the article goes, I know some people are all gung-ho about supporting the developer and all. That doesn't mean we should just walk into our purchases blindly though. More and more I've gone from a Day 1 guy to a wait 3 weeks guy due to the shoddy st...

2506d ago 2 agree13 disagreeView comment

Really, I was under the impression that we only piss and moan when said "changes" don't work or make the game a lesser quality than the original.

I'm not saying you shouldn't try new things, but make sure that they are appropriate for what you are trying to accomplish. Don't just tack it on all willy nilly;)

2506d ago 2 agree1 disagreeView comment

I don't know, the dialogue turned me off but the gameplay was surprisingly enjoyable.

2512d ago 0 agree2 disagreeView comment

lol pardon us if we don't take the comment of someone with "Thugin" in their name seriously.

2512d ago 1 agree1 disagreeView comment

Forge was ass, and you sir are a Blasphemer!!!

2513d ago 0 agree4 disagreeView comment

Best comment ever gets bubbles for the funny!

2513d ago 3 agree3 disagreeView comment

Yeah, we can all thank Xbox Live and it's crap peer to peer for lack of dedicated...

2513d ago 1 agree4 disagreeView comment

That's not only a great idea, but I wouldn't be surprised if it actually happened. Bubbles for you my liege! I think that CS: Source had a map editor but not sure what tools were provided or how powerful it was.

2514d ago 4 agree0 disagreeView comment

I'm strangely attracted to that Helmet BTW...

2516d ago 1 agree0 disagreeView comment

I got burned once years ago by the City of Heroes Collectors Edition, never again...

2516d ago 0 agree0 disagreeView comment

I know right, this game is gonna ROCK!

2518d ago 1 agree0 disagreeView comment

Dude, you have the best avatar EVER!!! lol

2519d ago 0 agree0 disagreeView comment

That would be awesome, but I can smell the nickel & dime strategy a mile away:)

2519d ago 0 agree0 disagreeView comment