Iceman X (User)

  • Member
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 62110
""

Comments

Not true Final Fantasy 14 (PS3/PS4/PC/MAC) and Final Fantasy 11 (PS2/PS3/PC/MAC/Xbox360) didn't have these problems it's lazy devs. These are 2 of many games that get same updates same day for all platforms. #2.1.1
5d ago by Iceman X | View comment
X Men!!!! #7
26d ago by Iceman X | View comment
Have people forgotten 1 thing? You can keep your old consoles, so who the hell cares about backward compatibility. I own a PS4 and my original 60gb PS3 is next to it. Sony with PS+ has given me too many games 6 each month 2 PS3/PS4/PS Vita, there'a no reason in hell to get rid of my PS3. Thanks to PS+ i have a full backlog of great games for when i get bored. #4
30d ago by Iceman X | View comment
The biggest laptop HDD is 2tb atm. #15
57d ago by Iceman X | View comment
LMAO PC only!!!! Xbone will get 7%!!!!! LMAO

http://n4g.com/news/1733331... #39
59d ago by Iceman X | View comment
Persona 5, Y's 5, Star Ocean 5, Dragon Quest Heroes these are what i'm waiting for. But I'm having fun with Persona 4, Toukiden, Sword Art Online and Damascus Gear. My Vita is far from dead. #7
69d ago by Iceman X | View comment
Hmmmm the PS2 version of Battlefront had space battles on some maps, so they just don't want to do it. The other company that did Battlefront 1-2 tried to do new things EA playing it safe.... #12
72d ago by Iceman X | View comment
How about they offer a package deal for both then maybe but for now i'll only get it on PS4. #1
122d ago by Iceman X | View comment
This all makes no sense ppl complaining for what?? The length of it??? No replay value?? Then why do ppl buy movies? i guess they watch it once then that's it? No they watch thier favorite movies lots of time because they enjoy it same with these games. I'm 39 and i remember playing Streets of Rage 2 over 1000 times and yes it took 1hr to beat it but it was a fun game that i loved. The Order is a good game ppl should try it and not let some stupid reviewers tell them what to buy. I li... #21
155d ago by Iceman X | View comment
What i find funny is people complaining about DLC for this game, have anyone looked at the DLC??? NO, all the DLC is SKINS!!!!! no gear no weapons, nothing but SKINS!!!! and people complaingin about SKINS!!!??? People need to read before folling the bandwagon about DLC. #9
165d ago by Iceman X | View comment
Wow what's funny is that all these games are multi plats, PC don't have any exclusives to put on the list?? LOL Master race yeah, i bet if this was PS4 list it would have at least 5 exclusives on it. #12
209d ago by Iceman X | View comment
@jznrpg
Yeah the game will be the same as the PC version which is 1000 players per server. #2.2.2
210d ago by Iceman X | View comment
@Nuggetsofgold
Your info is wrong the game has always been 1000 players on a server, there was no downgrade. And as far as 60fps to 30fps they never said they were not doing 60fps last update i heard was 60fps is the target. Rumors that they couldn't hit it. Until i get official word from Sony then 60fps it is. #1.1.3
210d ago by Iceman X | View comment
I'm in the same boat with you i own all 3 and i don't have time to play all the free stuff. But when i have time, i ALWAYS got something new on the backburner to try out. Free is great can't ask for anything els. #17.1
262d ago by Iceman X | View comment
The Empires expansion always adds stratgy/tactical gameplay, it's alot different fom norma Warriors games. #3
270d ago by Iceman X | View comment
Yep great game but i still like all the Warriors games, but yes you're right this is the best, then next DW8. #2
276d ago by Iceman X | View comment
It's $14 i mean try it, i tried it and i love it. It's a great game for $14 look good and really fun. What i find amazingis that a bunch of you gamer will sit an wait for a review from someone you don't know.... If you can't afford a $14 game then go get another hobby. Go read books or something els ALOT cheaper, gaming ain't cheap. Anyone here complaining about $14 game must not have a real job. #20
278d ago by Iceman X | View comment
Rumor control here are the facts, you wanna know who has the games then here you go.

http://www.listwar.com/rele...

If you wanna know about the resolution and frame rate of these games then here you go.

http://www.ign.com/wikis/xb...

Please note that... #63
287d ago by Iceman X | View comment
It's bad when a free to play game like Warframe does it better..... #14
312d ago by Iceman X | View comment
This game has 15 characters and 18 weapons... that's very pityful for a warriors game. Every game that Xof said has over 50-100 characters not clones and way more content. This game is for Zelda fans. #1.1.2
313d ago by Iceman X | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 15
Showing: 1 - 20 of 290