Top

Hx3KinG

Trainee
CRank: 5Score: 0

Doesn't deserve it

743d ago 9 agree5 disagreeView comment

Ori >>> Ryse, so yeah, indies can compare

784d ago 7 agree5 disagreeView comment

I'd say Ganondorf

799d ago 0 agree0 disagreeView comment

This article is very misleading, lol

872d ago 1 agree0 disagreeView comment

Good on you girl!!

873d ago 0 agree0 disagreeView comment

I played it a year ago - it was wank!

I played it 2 minutes ago - it remains still wank!

877d ago 5 agree0 disagreeView comment

It's on the web store!! search it...

962d ago 2 agree0 disagreeView comment

Haha, let's all revisit this article post a year from now and have a 'discussion' on whether Nintendo is "doomed", "dead", "failing". Nintendo are brilliant at what they do! They never fall short and always put peoples negativity to shame.

The 3DS had the same start in terms of sales/lack of games, now look at it! 2013 is the year of the 3DS.

The WiiU is safe, very safe.

1517d ago 0 agree1 disagreeView comment

I can't even think of something to say in response of this article... 'Idiot', there we go!

1517d ago 8 agree0 disagreeView comment

By the time Rayman launches the WiiU will have a great library of games, regardless of Zelda and Mario launching a month or two later.

This delay is going to hurt Rayman Legends WiiU sales, period. Whether it's for a reason not to buy it in spite of teaching Ubisoft a lesson or because the WiiU will have so many other games that people want to keep their money for/or buy, either way the sales won't be as strong as they would have been it if had launched the end of th...

1534d ago 1 agree0 disagreeView comment

The crap some people talk on here still blows my mind lol.

Sad little man.

1588d ago 22 agree0 disagreeView comment

lol how many times do you wanna use the words gamer, games and gaming in a sentence, lmao

1611d ago 5 agree0 disagreeView comment

no gamespot has given it the lowest score so far at 4.5

1616d ago 9 agree1 disagreeView comment

???... i have it on my iphone! lol

1754d ago 0 agree0 disagreeView comment
1782d ago Show

...hopefully us gamers.

1794d ago 0 agree0 disagreeView comment

yeah same, thats why i sold it a while back, just nothing there imo. live is great but i dont like the constant UI changes.

1796d ago 0 agree1 disagreeView comment

Expand? you mean create.

lol bring on the 2 xbox fanboys disliking and the 'Millions' of ps3 fans liking.

1796d ago 2 agree6 disagreeView comment

@Pekolie my friend, the resoning for all the dislike is because sony fansboys are butt sensitive for anything sony, even if its constructive criticism, any unliked eord will turn them into 'leave my sony alone they are perfect mode'

1805d ago 0 agree0 disagreeView comment

My god this constant maintenence is ridiculous, psn has been a mess lately.

1807d ago 12 agree28 disagreeView comment