Top
still waiting for the next big thing

hellkitten

Contributor
CRank: 5Score: 0

I don't even play FPS games and even I am tempted to play Overwatch.

138d ago 1 agree1 disagreeView comment

Telltale rises what? Is that some sort of sexual innuendo? I'm not getting it.

151d ago 0 agree0 disagreeView comment

Um. Real boobs don't look like that unless it's (very bad) plastic surgery.

151d ago 1 agree0 disagreeView comment

Nice one, Blizzard. Rofl, the unequipping bug, nice one, players.

160d ago 0 agree0 disagreeView comment

Thank you. I love Tales of... and Star Ocean though I haven't played all of their titles (just two each). I've played some of the others but I don't remember/don't like them too much.

160d ago 0 agree1 disagreeView comment

They might be busy with their $5.9 billion acquisition (Candy Crush). I'm kidding!

161d ago 0 agree0 disagreeView comment

Good luck on your game.

161d ago 2 agree0 disagreeView comment

I like the article but the title is just pure clickbait. It makes it sound like Squenix directly commented about Atlus but they never did. *sigh*

161d ago 7 agree0 disagreeView comment

I rather liked it. BTW, as the article points out, Aeris was very supportive of crossdressing Cloud. :D Loved it.

161d ago 0 agree0 disagreeView comment

I played the PC version of FFVII and I got stuck when I went to the Gold Saucer and just never left. :)

161d ago 0 agree0 disagreeView comment

Of course, it's because of $$$. Why would there need to be another reason?

161d ago 0 agree1 disagreeView comment

Er, I read the entire opinion piece and I must say it's really all over the place. It brings up some points then never goes on from there. What is the author's actual stand? That the devs should have localized it or offered Chinese language support? Or that people whining about the pricing are wrong?

I dislike stuff like this where the author is too scared or wishy washy to even make his voice heard. Come on, tell us what you *really* think!

IMO, ...

161d ago 0 agree0 disagreeView comment

Truer words were never spoken!

161d ago 30 agree7 disagreeView comment

The graphics look like cancer, lol. Anyone else play?

161d ago 0 agree0 disagreeView comment

Ugh, yes I absolutely despise slideshow articles. So annoying.

166d ago 0 agree0 disagreeView comment

Your website took ages to load so I x'ed out. Sorry, I don't mean to be rude but I thought you should know.

569d ago 2 agree0 disagreeView comment

"muti-plat in a FPS is more than standard fair these days"

I think you mean "standard fare."

1289d ago 1 agree0 disagreeView comment

I think its amazing that one of those games has over 1 million players daily.

1289d ago 0 agree0 disagreeView comment

Lol @the last picture. I guess that is the one with "babes who fight off aliens".

1383d ago 0 agree0 disagreeView comment

Why is the lady from Firefall only wearing one half of her pants? What happened to the other half?

1399d ago 1 agree2 disagreeView comment