HaloManiac (User)

  • Contributor
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 6400
""

Comments

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO O OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

SONy president called me! ITs Alllz true! #3
1193d ago by HaloManiac | View comment | Trolling
These guys? http://www.respawnstudios.c...

You mean Respawn Entertainment ;) http://www.respawn.com/ #4.1
1357d ago by HaloManiac | View comment
crybabies lmao #3
1359d ago by HaloManiac | View comment
lol poor kid :( #7
1359d ago by HaloManiac | View comment
Relax............ #2
1359d ago by HaloManiac | View comment
Did they even bother testing the game? #1
1360d ago by HaloManiac | View comment
I'm sure he meant this generation, no plans for making another "slimmer" or revised xbox 360.

Its that stupid site making it sound like they're saying no new xbox 720 #24
1360d ago by HaloManiac | View comment
Well I hope they pick the ps3, yep I'm officially tired of being an xbox fanboy, and how in the world can I call myself a gamer if I only play on one console? My xbox only days are over Im getting a ps3.... And no I'm not being sarcastic. #24
1543d ago by HaloManiac | View comment
NICE DLC! Full price huh #11
1543d ago by HaloManiac | View comment | Trolling
Comon people, seriously? A fukin Wii Fit! I'm just totally confused on why people keep buying Nintendos crap #5
1546d ago by HaloManiac | View comment
How is using the Unreal Engine copying?

Ever heard of these games created with the unreal engine
Whizzle- http://udk.com/showcase-whi...
Bounty Arms- http://udk.com/showcase-bou... #11.2
1556d ago by HaloManiac | View comment
Hell yeah it is, especially for the PS3, it only does Copy&Paste

Edit: not for indie developers though #11
1557d ago by HaloManiac | View comment
.....wow, is it me or are limited game editions getting more boring. #3
1557d ago by HaloManiac | View comment
-- Reported by the community --
1560d ago by HaloManiac | View comment | Spam
-- Reported by the community --
1560d ago by HaloManiac | View comment | Spam
-- Reported by the community --
1567d ago by HaloManiac | View comment | Spam
-- Reported by the community --
1569d ago by HaloManiac | View comment | Spam
-- Reported by the community --
1570d ago by HaloManiac | View comment | Spam
-- Reported by the community --
1571d ago by HaloManiac | View comment | Spam
-- Reported by the community --
1575d ago by HaloManiac | View comment | Spam
1 2 3 4 5 6
Showing: 1 - 20 of 110