Ghostdogg (User)

  • Trainee
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 7000
""

Comments

I dunno if the idea was explored or not but this middle eastern character should have Krav Maga as his discipline #14
252d ago by Ghostdogg | View comment
Streets of rage 1,2 and 3
Sonic
Altered beast
Eternal champions
Those are the best games in my opinion for the Genesis #19
252d ago by Ghostdogg | View comment
Yea for real never got around to playing the first one but AC2 was really good. #13.1
255d ago by Ghostdogg | View comment
Hopefully Capcom keeps their word and makes due with bringing resident evil back to its survival horror roots but something tells me they won't #4
263d ago by Ghostdogg | View comment
This would be absolutely amazing for ppl that are into Street fighter or Tekken and mmo's as well #4
312d ago by Ghostdogg | View comment
You know I can understand that not one game is meant to be liked by everyone but when one of those complaints are that "The game is too hard" clearly tells me that they are either noobs or they are the type of gamers that where too afraid to attempt playing contra without the konami code #33
363d ago by Ghostdogg | View comment
Yup it was pretty thorough #1.1
548d ago by Ghostdogg | View comment
Probably in mobile gaming they will take over but nothing beats the that hunk of plastic in your hands. I could never really get into a mobile game seriously. #12
548d ago by Ghostdogg | View comment
How is it the fault of a game that people can't control themselves? #17
549d ago by Ghostdogg | View comment
That would be the shit then #2.2
549d ago by Ghostdogg | View comment
Lmfao I forgot about that I still have nightmares about that horror #9.1
550d ago by Ghostdogg | View comment
I'm not sure if the behind the shoulder cam was the problem but the fact that these games are categorized as "Survival Horror"and would throw you more than enough ammo to supply an army. Resident Evil 4 had the over the cam and thought out was a great game and that's not to say I didn't like the fixed angles I thought it was fitting for the genre. #19.1
550d ago by Ghostdogg | View comment
Resident Evil Operation Raccoon City was a big disappointment #28
550d ago by Ghostdogg | View comment
Rouge warrior was pure garbage and lol@ E.T. #2.2
550d ago by Ghostdogg | View comment
Never. This is who I am. #33
550d ago by Ghostdogg | View comment
Ok and the sky is blue. So what? #22
550d ago by Ghostdogg | View comment
I think if exclusives were to be a thing of the past then it might indirectly hurt the industry. It would probably bring gamers closer together but of course there would be those that would talk about who has the better version of whatever game. I remember when Street Fighter 2 came out for Sega Genesis and Super Nintendo all I would hear is how their version was arcade perfect or how certain characters said their special moves. So getting rid of console exclusivity is probably not the right... #5
551d ago by Ghostdogg | View comment
Lol nah he's actually a swell guy once you get to know him #3.1
555d ago by Ghostdogg | View comment
Just got finished playing it and I find it enjoyable #71
556d ago by Ghostdogg | View comment
Code?? I want a code #67
556d ago by Ghostdogg | View comment
1 2 3
Showing: 1 - 20 of 57