Top
Please wait. Loading...
CRank: 5Score: 0

I imagine the people that already bought loot boxes with real money are banging their heads against the wall as we speak. LMAO.......

4d ago 0 agree0 disagreeView comment

IMO, he never found it funny in the first place. Why would he? He was simply being sarcastic and/or mocking the overly sensitive SJWs and PC crowd that love to cry at the drop of a hat. Anyway, why this is considered newsworthy is beyond me.

60d ago 16 agree9 disagreeView comment

I had no interest in playing Bayonetta-type games and I thought Nier was in the same bracket as mindless linear hack-and-slash shit. But after playing it, I found it surprisingly fun and interesting. Maybe I'll go and try Bayonetta now.

64d ago 4 agree2 disagreeView comment

Ugh. EA over-glossing every surface yet again. No thanks.

66d ago 2 agree3 disagreeView comment

Oh good. My cat will be overjoyed.

67d ago 0 agree0 disagreeView comment

Let me guess. His name is 'Token', right?

80d ago 28 agree6 disagreeView comment

So it seems they're going to keep pushing this agenda onto our games till the end of the world, eh? Oh goody.

84d ago 5 agree1 disagreeView comment

"Over 60% of games seems to be set in the USA"
You mean over 60% of the games you play, right? And no, its not always some 20-30 white male with square jaws. If you want, there are many other games out there that don't have that.

84d ago 10 agree5 disagreeView comment

To be fair, video games are also the reason some men have jobs in the first place. So......yeah. It is what it is.

101d ago 2 agree0 disagreeView comment

Rewards for skill and strategy? So more killstreak-levels then? YAWN......

173d ago 2 agree3 disagreeView comment

So everyone's basically moving back to the World Wars again. Oh goody. Its not like we've already had those games more than a decade ago.

176d ago 3 agree1 disagreeView comment

So its basically MotoGP 2016/Valentino Rossi:The Game with updated skins and liveries? Are these people even trying anymore?

186d ago 0 agree0 disagreeView comment

AC3 and FC4? Hmm.... not the most decorated list of work. But lets see how he does when not under Ubisoft's shackles.

191d ago 1 agree0 disagreeView comment

I got fed up with zombies after Left 4 Dead 1. Fighting zombies in a game or watching them on TV felt like those annoying grinding quests that you are forced to do to level up on World of Warcraft that all feel exactly the same. I never thought there could be anything I'm more bored of than vampires after the whole Twilight shitfest, but along came zombies.

192d ago 0 agree0 disagreeView comment

If that's the case, then get ready for Anita Sarkeesian and her fellow crones to jump at another chance to earn a few more "exclusive interview" money about how women in games look too hot and not butch enough or some bullsh!t like that. Oh joy. /s

194d ago 22 agree0 disagreeView comment

I can understand Flight Simulators, Train Simulators and even Truck Simulators to an extent. But PC building simulator? LOL. What's next? Sleeping simulator?

202d ago 1 agree4 disagreeView comment

Damn. Going for a fixed sum rather than percentage share? Ouch.
Selling even the movie/TV rights? Poor guy. Talk about not having faith in your own work.

205d ago 0 agree0 disagreeView comment

Doubt it. He didn't like the way they "progressed" from the end of his books. So he probably won't be too eager to accept them as canon to his world.

205d ago 0 agree0 disagreeView comment

@Alexious - Read them. I read all 7 and they're generally good reads. The first couple of books definitely are great. The series dragged a bit during the 4th, 5th and 6th books, IMO. But overall its a very good series.

205d ago 1 agree0 disagreeView comment

That's what we were telling people since MW2. However, no one listened or wanted to listen. So its no surprise that this is getting worse and worse. Even back then, anybody with a working brain could see this type of shit being pulled by Activision down the line.

I can still remember these morons' words - "Oh you're just hating because its a huge franchise and they are a big company."

Any "fanbase" this stupid deserves to b...

219d ago 1 agree0 disagreeView comment