dafegamer (User)

  • Member
  • 5 bubbles
  • 5 in CRank
  • Score: 29200
""

Comments

that's great #12
10d ago by dafegamer | View comment
why not make his own game? A new Conker could be a system seller, if MS is smart enough #8
11d ago by dafegamer | View comment
@arabiensoldier
nope. he is just saying that ND cant make game based on GTA on kickstarter. He is not comparing random guys with ND #7.2.2
11d ago by dafegamer | View comment
nope
Project Sparks may have more content, but it doesnt mean that its the better creation tool. It still had so many bugs and other problems in the beta. It will improve for retail, but I cant see it be more user friendly than LBP #2.1
12d ago by dafegamer | View comment
holy shit @ your disagrees :/

This poster is right guys, those guys cant just star a kickstarter campaign without Valve's permission, since they dont own the rights to HL.
ND, no matter how godly they are, cant start a campaign on GTA as well, since its not their IP.
You guys must learn how Intellectual Property works #7.2
12d ago by dafegamer | View comment
"Kid trying to turn into Super Saiyan" come to mind #13
13d ago by dafegamer | View comment
reminds me of that infamous youtube video with the kid XD #1.2
13d ago by dafegamer | View comment
joke post right? Right??? #1.3
13d ago by dafegamer | View comment
guys I wouldn't click, the image is a spoiler for those who havent played the game #10
13d ago by dafegamer | View comment
Sackboy, Ratchet, Nathan Drake, Kat, Iota #9
14d ago by dafegamer | View comment
Sony said that DualShock 4 literallyhas the same accuracy as the Move controller, so it would make sense to turn it into more of a core game #8.1
14d ago by dafegamer | View comment
So with Project Morpheus this time? #9
14d ago by dafegamer | View comment
yup! Doesnt need another explanation #2.2
15d ago by dafegamer | View comment
damn #1.2
15d ago by dafegamer | View comment
I was pleasantly surprised by GTAV.
Coming from someone who hated GtaIV with a passion, its great that they worked on the "gameplay" this time.
Still they could improve some mechanics like driving and shooting. Let the team who made Red Dead Redemption handle the gunplay #16
15d ago by dafegamer | View comment
game looks fun :D Its good to see Insomniac finally shining again.

edit: looks like Ratchet and Clank, resistance and infamous had a baby :)
Looks really great with the crazy weapons and the arcade gameplay flow #9
15d ago by dafegamer | View comment
yeah GTA V is a great game in comparison.
Seriously, If I look back at all the GOTY Awards GTA IV got,I continuesly bang my head on the table.
This game has had so many flaws,I cant overlook :(

Its like the Reviewers played a completely different game than me :/ #7.1.3
15d ago by dafegamer | View comment
I still think that Super Mario World is one of the best 2d platformers ever created, even to this day. NSMBU series, IMO, doesnt even hold a candle against it #12
15d ago by dafegamer | View comment
U sure about that? :lol #3.1
15d ago by dafegamer | View comment
nothing wrong with that
technically smg2 is a superior game, but 1 had a bigger impact on me #2.1
15d ago by dafegamer | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 63
Showing: 41 - 60 of 1251