Top

cpayne93

Contributor
CRank: 5Score: 0

Why did you get disagrees? It's true, they go by .5s now.

1774d ago 1 agree2 disagreeView comment

The video was made by the son of that women there, a guy who also created the hack. You honestly think he is doing this to advertise kinect?

1775d ago 20 agree3 disagreeView comment

The late 90s were the golden era for gaming in general.

1776d ago 1 agree0 disagreeView comment

Yeah this makes no sense they would be for those who have yet to play them.

1777d ago 10 agree0 disagreeView comment

How about how to make the game feel like a living breathing world? Skyward sword was very dry in this aspect, moreso than the last few games really. I wouldnt mind loz to have more towns with more people going about their daily lives.

1777d ago 7 agree5 disagreeView comment

We need more games like Demon's Souls, where the single player and multiplayer kind of merge together, might be hard to pull of tho.

1777d ago 6 agree1 disagreeView comment

"This is why you don't see News headlines like, 'OMG Obama is dead!!!!' over stories that begin, 'That is what we'd be saying if we thought Obama had died."

HAHAHA That is golden right there. Good point tho.

1778d ago 5 agree0 disagreeView comment

That's like blaming someone's suicide on the fact that they play golf in their spare time. Insane.

1778d ago 6 agree0 disagreeView comment

Gotta disagree, thought dark souls was a lot harder than Demon's Souls, or at least cheaper and less skill based.

1779d ago 4 agree3 disagreeView comment

I'm sick of all the guns in games nowadays, what happened to the creativity in video games? We still have a few bright spots but we've had too many shooters this gen.

1780d ago 2 agree1 disagreeView comment

Lol I'll never forget all those cheesy phone conversations.

1781d ago 3 agree0 disagreeView comment

Angry Birds trilogy?

1782d ago 4 agree1 disagreeView comment

-__-

Always have to bring ND in this don't you?

1784d ago 15 agree1 disagreeView comment

The first demo was shown running on a pc.

1784d ago 12 agree3 disagreeView comment

Wut? Its just a graphics comparison, besides, Reach was boring as hell in my opinion...

1784d ago 2 agree2 disagreeView comment

Its 9 bucks at gamestop dude.

1785d ago 0 agree0 disagreeView comment

It would probably be drop in drop out co op like Peace Walker, which would be awesome.

1786d ago 8 agree1 disagreeView comment

Dude, splinter cell has only gotten worse over the years. Blacklist looks way too action based.

1786d ago 6 agree0 disagreeView comment

Calm down man. No need to get so worked up.

1788d ago 2 agree0 disagreeView comment

Umbasa.

1788d ago 1 agree1 disagreeView comment