CaptainSheep (User)

  • Contributor
  • 5 bubbles
  • 13 in CRank
  • Score: 87020
"Persona!"

Comments

I wish they'd bring Persona 4 Arena Ultimax to Vita as well. #2
Got my PS4 on the first day of 2015. Good way to start the year, no? Loving it so far, I've already completed and Platinum'd both the inFamous games. Now playing Driveclub. I love this system. Can't wait for Uncharted 4. #3
Yeah, it does. A lot of EU users bought the game from their US accounts, it didn't work on their PS3s. #17.1.1
163d ago by CaptainSheep | View comment
Damn the Persona 4 Arena region lock. One game that I wanna get and it's region locked. :( #17
163d ago by CaptainSheep | View comment
As a huuuge Persona fan, this is the best news I've heard all year. I never got to play P4A because of the damned region lock and I'm so so so glad that won't be the case any more. Now I'm hoping the Newcomer Package DLC gets released in America too. #2
205d ago by CaptainSheep | View comment
That's interesting. I also saw that Uncharted 3 and LBPK are leaving the IGC, so I guess we'll get replacements for those too? If so, then awwesome. :3 #3
250d ago by CaptainSheep | View comment
hurrn confirmed i'm going to shit myself this is too good i'm crying #4
269d ago by CaptainSheep | View comment
HURRN CONFIRMED
Except it's actually confirmed now! YES! #1
269d ago by CaptainSheep | View comment
I noticed it, honestly. Didn't think it was such a big deal. Festival of Blood had the coolest logo, imo. #2
303d ago by CaptainSheep | View comment
Medium! Hoping I win this. #191
309d ago by CaptainSheep | View comment
Hope I'm not too late to enter! Yay, TLoU! #355
309d ago by CaptainSheep | View comment
Sign, sign, sign, sign. #1299
315d ago by CaptainSheep | View comment
PlayStation 4! #586
325d ago by CaptainSheep | View comment
wow #1.1
388d ago by CaptainSheep | View comment
Plusle and Minun mega evolutions confirmed. #13
390d ago by CaptainSheep | View comment
"Wii users only account for 6% of porn traffic."

LMAO, I don't know why I'm laughing so hard at this. #1.1
418d ago by CaptainSheep | View comment
If TLoU doesn't win GoTY from majority websites, I will be so disappointed. TLoU seriously is the best game of this generation. #23
422d ago by CaptainSheep | View comment
Brought a Vita just for this game. It's great to see this.

Persona. <3 #8
424d ago by CaptainSheep | View comment
I'm thankful for everything good I have. I have a great family; I don't know what I'd do without my mother.
I'm thankful for having caring friends. School life without them would be impossible. I'm glad they'd actually care if I got absent tomorrow without telling them first.
I'm thankful for having a proper house, proper clothing, I'm a proper human being and there's nothing wrong with me. I'm thankful for all that.
I'm tha... #479
428d ago by CaptainSheep | View comment
I think they mean 'Narutimate'. I'm pretty sure Narutimate means Ultimate in Japanese. It's always been the same series. 'Narutimate Akseru' (Narutimate Accel, which is called UN4 in NA), 'Narutimate Hero' (called Ultimate Ninja Heroes in NA)
I think everyone calls it Naruto Storm because the full names are too long.
But let's just wait for an official confirmation. :D #1.2
428d ago by CaptainSheep | View comment
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 30
Showing: 1 - 20 of 584