Top

BIGBOSS08

Member
CRank: 5Score: 0

another playstation exclusive.. guess we'll be seeing tons of scorpio articles soon than. microsoft will try to remind everyone the xbox still exists.

56d ago 2 agree0 disagreeView comment

holy shit that last one looks next level.

56d ago 7 agree0 disagreeView comment

right now xbox one only gamers would kill for any game that isnt a damn BC 360 game.

56d ago 0 agree0 disagreeView comment

If sony wanted to milk it, they would have just slapped together uncharted 5 and release it this year.

57d ago 9 agree1 disagreeView comment

The original ps4 still probably accounts for 90% of the ps4 sales every week. The tech geeks are in the minority. Software and price point are the 2 main factors that determine the success of a console. The Xbox Scorpio will not only be too pricey but won't have the software to compete with the ps4. You can't play last of us 2, spiderman, death stranding etc.. on xbox and these are going to massive games. On top of that xbox's 2 biggest franchises are on the decline. Halo and ge...

57d ago 5 agree0 disagreeView comment

This. Is he even capable of forming an opinion for himself? The guy doesn't have a mind of his own. Might as well be a robot. Hell, Nintendo of Japan probably even tell him what to say to his wife and kids.. damn.

57d ago 2 agree1 disagreeView comment

He should ask himself that everytime he looks in the mirror.

57d ago 3 agree2 disagreeView comment

What records is it breaking? How many units has the switch sold so far. Why not back up your claims with actual data? no point just saying it's breaking records. If you ask me, reggie should shut up and work on bringing a steady flow of games to the switch because the lineup for it looks like absolute shit.

57d ago 5 agree1 disagreeView comment

I have a story for you guys. Sony will continue to dominate. End of story.

57d ago 10 agree0 disagreeView comment

Sure pc has many exclusives. . How many are actually decent enough to be worth playing? Not many.

58d ago 4 agree1 disagreeView comment

Which pc exclusives? If they're so good why has nobody heard of them?

58d ago 10 agree1 disagreeView comment

@Deep-throat

Are you talking about that imaginery invisible ps4 you have?

58d ago 16 agree1 disagreeView comment

Developers should make a game how they want to make it. They don't need to put gays or transgenders in it. I think most people would prefer if they didn't to be honest but nobody likes to say it.

59d ago 1 agree1 disagreeView comment

@thetimedoctor

Lol "we". Where were you during WW2? You act like you was actually a part of it. Even your own dad's sperm probably didn't exist than.

59d ago 5 agree4 disagreeView comment

Wish I was one of them but looks like I ain't.

59d ago 3 agree0 disagreeView comment

$100? Damn, that's generous.

60d ago 37 agree0 disagreeView comment

Yea yea it will be super powerful. Xbox fanboys will have a wank over it, nobody else will care. Pretty much just like the xbox one. Microsoft can compete with Sony on the hardware side but they are light years away on the software front which is way more important. Software sells hardware. Nobody can argue that. Better bring the games microsoft but everyone knows they'll just being more halo, gears and forza with a timed 3rd party exclusive. Microsoft don't give a damn about making n...

60d ago 5 agree2 disagreeView comment

Lmao at xbox fanboys having seizures because there's no xbox games on the list. They all sold like shit because nobody wants those lame ass dudebro games. Microsoft and xbox are so lame. I feel so bad for xbox only gamers. They have to just watch as ps4 gets all the spotlight and games. No wonder they're so damn angry and agitated all the time.

60d ago 5 agree2 disagreeView comment

Halo is on its death bed. Get over it!

60d ago 2 agree1 disagreeView comment

Sony would be even more delusional if they decide to put too many of the games on the service. Sure they Would get more subs but they would also lose console sales, which is more important to them than ps now subs. Sony dont care for ps now that much. They are trying to use ps now to get even more people to buy a ps4. That's all it is. They know it'll never actually be a major service that makes them tons of money. Delusional fanboys will never understand that though.

61d ago 0 agree0 disagreeView comment