Top
Metal Gear?!

Batzi

Contributor
CRank: 7Score: 0

It's a GT related announcement!

33d ago 10 agree0 disagreeView comment

PT/Silent Hills forgotten? LOL.

44d ago 4 agree0 disagreeView comment

She's also Naomi Hunter from MGS1 & MGS4.

48d ago 3 agree0 disagreeView comment

Yes it is soon but 2019 release would be a good idea. It will probably be announced at E3 2018 though.

50d ago 2 agree1 disagreeView comment

What other franchise utilizes fog extensively?

Hint: Silent Hill.

They intentionally focused on fog.

51d ago 6 agree6 disagreeView comment

And smartphones' battery life, specially iOS devices sucks for gaming, something that the Switch is doing better not to mention the games on Switch won't be on iOS devices which is all that matters honestly.

59d ago 4 agree2 disagreeView comment

Just the fact a porn site is mentioned in the title makes it NSFW :P

63d ago 7 agree1 disagreeView comment

MGSV has the best gameplay in the series so you both missed that.

76d ago 2 agree7 disagreeView comment

It's VR game of the year that's for sure! And my favourite RE game since RE3.

83d ago 8 agree7 disagreeView comment

Reminds me of PS3 vs 360.

89d ago 0 agree0 disagreeView comment

Konami will be half redeemed if that happens.

97d ago 5 agree18 disagreeView comment

Keep Kojima away? Really? Wtf is this shitty article?

110d ago 5 agree1 disagreeView comment

Highly doubt there will be gameplay, it's still early.

115d ago 0 agree0 disagreeView comment

Yup! As long as MS doesn't show something that makes their console worth buying it will never triumph. They can pack all the horsepower they want in Scorpio, no games no gains.

115d ago 6 agree2 disagreeView comment

Not for Nintendo but imo, I don't see myself buying a handheld device if I already own a Switch.

138d ago 0 agree0 disagreeView comment

Publishers are not equal to Devs.

140d ago 5 agree0 disagreeView comment

Do you think he will reveal the female character? :o

142d ago 0 agree0 disagreeView comment

@Nyxus: Death Stranding.

142d ago 1 agree0 disagreeView comment

Metal Gear - Kojima Productions

193d ago 5 agree1 disagreeView comment

I honestly really wanna know who the girl in that thumbnail is.

208d ago 3 agree0 disagreeView comment