Top

Axecution

Trainee
CRank: 5Score: 0

@Uken12

of course! But there's a difference between a good soundtrack and a game having fantastic audio.

The soundtracks are golden but in terms of sound effect recording quality and multichannel effects, theres not many games on WiiU that takes advantage of all the features quite like the other consoles.
That's all i meant haha

5d ago 0 agree0 disagreeView comment

absolutely not the same.

Thats how i have the XBox One set up right now and its a noticeable drop in quality. Then again im comparing it to bitstreaming PS4 directly though HDMI, but i know for a fact going directly to the receiver through optical would be much better that using the TV's built-in receiver - which, most dont even support surround

(The Xbox cant go directly into the receiver cause its a 4k tv and a 3D reciever. So annoying how we have t...

5d ago 2 agree0 disagreeView comment

within 2 games*

9d ago 0 agree0 disagreeView comment

@Sirk7x

I live in a pretty small town haha. Im incredibly confident i can go day 1 and pick it up without a preorder. Only console i couldn't get day 1 was the PSP but like a week later i found one.

It's the only thing small towns are good for haha

9d ago 0 agree0 disagreeView comment

@LOL_WUT

My fav part was

"lets SWITCH... to something else"
"hey guys. Were developing a game. It's gonna be good"
"Now lets SWITCH... to Skyrim!"

obviously not direct quotes but pretty damn close hahaha

10d ago 0 agree0 disagreeView comment

I was excited till i found out its $399.99 in Canada

That's insane and a giant risk. Cant even remember the last time i turned on the WiiU...

10d ago 3 agree0 disagreeView comment

Every time i see Nintendo sales i get excited for like half a second before i realize its always super old games on for like $5 off

11d ago 0 agree0 disagreeView comment

lol dont take the troll bait guys

20d ago 3 agree3 disagreeView comment

im grabbing a Pro on boxing day so i can use the 4K features, but damn...

what are you guys seeing here? this looks almost the exact same. Ive zoomed in and switched between the two tabs back and forth and im seeing practically no improvements here.
Not ripping on the Pro. Just legitemately wondering what you see thats so much better here

31d ago 1 agree1 disagreeView comment

@mikeslemonade

whoa a PS fan ripping on other PS fans cause they didnt upgrade to a Pro

only on N4G

33d ago 10 agree3 disagreeView comment

Mirrors Edge Catalyst was...

Messing with the AI was fun though. so awful lmao

46d ago 3 agree1 disagreeView comment

#1 should be Kane and Lynch 2

ugh

57d ago 0 agree1 disagreeView comment

https://www.youtube.com/wat...

59d ago 0 agree0 disagreeView comment

I'd go buy one right now if the PSVR could pass through the HDR...

but it cant, so

69d ago 1 agree4 disagreeView comment

Yeah I stopped reading after the first line haha

74d ago 2 agree0 disagreeView comment

Literally every Hock Shop has used WiiU systems. and PS2s. and N64s. Hell, theres an unopened Intellivision at the Jumbo down the street from me.

99d ago 1 agree0 disagreeView comment

There's literally no games to pirate, though

im not even trolling there's like 8 games that matter and im sure we all already own them at this point.

99d ago 1 agree0 disagreeView comment

and multiple power outlets and a controller

prolly just get a Gear VR m'dude

101d ago 6 agree1 disagreeView comment

yeah

thats literally the only reason

108d ago 1 agree0 disagreeView comment

ehhhh i'll rent it. look's alright

108d ago 4 agree4 disagreeView comment