Top
You, Yeah You - Add Me As Friends :D

-Mezzo-

Contributor
CRank: 112Score: 0

I think i'll grab Valkyria./

3032d ago 3 agree0 disagreeView comment

Ge3t a Life. NaiNaiNai (C-ock) should not have been used.

3032d ago 3 agree0 disagreeView comment

I so want this game to work and not BOMB after huge promises much like every EA game. this looks like a new/different game that i would love i'm sure.

3032d ago 0 agree0 disagreeView comment

It really does.

3032d ago 0 agree0 disagreeView comment

This guy/show is super lame, well to me.

3032d ago 2 agree1 disagreeView comment

I may be a PS3 fanboy but i own WII as well and i have played all good games on it. i think it might be what scissor_runner said Maybe you have not played it.

3032d ago 0 agree1 disagreeView comment

True because Nintendo does not care if their product is bad or average they know it will sell like crazy.

Which is bad for consumers.

3032d ago 2 agree0 disagreeView comment

Agreed.

3032d ago 0 agree0 disagreeView comment

NAH i am over Hal Life. but i might get this Episode.

3032d ago 0 agree0 disagreeView comment

this might be the best looking PSP game almost matches an average !!!!cough360gamecough!!!!

3032d ago 3 agree4 disagreeView comment

OMG!!! OMG!! OMG! i can't wait, first thing i would do is get all the licences in the game.

3032d ago 1 agree0 disagreeView comment

Well that good and bad for you, how often you get to be in this kind of situation. lol

3032d ago 1 agree0 disagreeView comment

White Knight Was cool.

3032d ago 2 agree0 disagreeView comment

I am gonna be honest i have no idea about any of these RPGs except Parasite Eve it should be made again.

3032d ago 1 agree2 disagreeView comment

WOW. not leaving this time either.

3032d ago 0 agree0 disagreeView comment

Well i think they should be worried at least from Sony's motion sensing controller.

3032d ago 0 agree3 disagreeView comment

Thank you.

And you are most welcome we'll take it on a drive together.

(Boy That Sounds Weird). LOL =)

3032d ago 2 agree3 disagreeView comment

It's not confirmed by Sony or the developers, which means we can't be too sure.

3032d ago 0 agree1 disagreeView comment

I completely agree wit you.

3032d ago 0 agree1 disagreeView comment

Them saying we can release the game whenever we want was a good enough clue for me to know that it will be released this year.

3032d ago 2 agree1 disagreeView comment