600°
Submitted by Rearden 972d ago | video

Heavy Rain bug results in hilarious ending

A weird bug turns Heavy Rain's ending into hilarity. (Heavy Rain , PS3)

Attached Video
Nitrowolf2  +   973d ago
LOL
Press X to Shawn

Pretty cool to see that even the animations are affected
NewMonday  +   972d ago
LooooL!
that got me laughing into tears

it even kind of fits into the story, you could say the events finally got to him and he was traumatized and in a constant state of shock
superadvanced  +   972d ago
this is going to become a meme
JohnnyMann420  +   972d ago
SHAAAAAAAWN!
Dante112  +   972d ago
Gotta admit this is pretty funny.

SHAUUNN! *Madison run up* Ethan? o.O...*looks her dead in the eyes in goes* SHAUUN!

LMAO!

Edit: Dang, this is old as heck. Just noticed that it's back from July 27, 2011.
#1.3 (Edited 972d ago ) | Agree(11) | Disagree(2) | Report | Reply
F7U12  +   972d ago
laughing like a bunch of little school girls. :D good vid.
RedDead  +   972d ago
That ending was drastically different to my one...the killer fell into a large bladed device
orange-skittle   972d ago | Personal attack | show
Fez  +   972d ago
The games over 2 years old and anyone who clicks on a title like this probably isn't bothered about spoilers. All he said was how the killer died in his playthrough anyway. Big whoop.
R834  +   972d ago
@orange-skittle
He hardly ruined the ending for you did he? He said 'the killer' rather than name them, and there are multiple endings so stop moaning, especially as the article / video's title is 'hilarious ENDING'. :|
MagicAccent  +   971d ago
@orange-skittle
You just 'watched' the ending.
Matilda96211304   972d ago | Spam
PiccoloGR  +   971d ago
Yeah, that was awesome :D
Chaostar  +   973d ago
I liked the part when he said Shaun.
scotchmouth  +   972d ago
Shaun.
Chitown71291  +   972d ago
The funny part is the laughing in the background lmao
blackmamba707  +   972d ago
funniest glitch of the year
jony_dols  +   972d ago
Ever?
Dark_Overlord  +   972d ago
@blackmamba707

Nah, watch the baby glitch (its linked to end of video) that is even funnier :D
pandehz  +   972d ago
Shaun of the dead
Dakidog  +   972d ago
Lol! The key to being a good dad, yell your kids names over and over.
sublIME2s  +   972d ago
Ethan gets shot
The woman: Ethan!
Ethan: SHAUNNNNNNNNNNNNN! SHAUUUUUUUUUUN !

He doesn't even care if gets shot, lmao
#5 (Edited 972d ago ) | Agree(8) | Disagree(3) | Report | Reply
jiujju   972d ago | Spam
Blastoise  +   972d ago
JASOOOOON!
Grap  +   972d ago
hahhahaha i hated that name sooo much bucz of that level
Chapulin  +   972d ago
That level stayed in my head so much that when I went to the mall I just could not resist.
Eamon  +   972d ago
!
Shaun? Shaun!! SHAAAUUUNN!
wenaldy  +   972d ago
Reminds me Shaun of the Dead, SHAUUUUUUUUUUUUNNNNNN
RyuCloudStrife  +   972d ago
YAWWWNNN
young7yang  +   972d ago
funny!
arbitor365  +   972d ago
the end is the funniest part. my eyes were watering a bit
Tyre  +   972d ago
LMAO!!!!
abant7  +   972d ago
haha, i've never played the game but that was awesome
Fel08  +   972d ago
Hilarious.

BTW was that Beavis and Butthead laughing in the background?
kulex47  +   972d ago
SHUUUUUUUAAAAAWWWWNNNNNN!!!!!! !
hesido  +   972d ago
Wow, the final showdown was totally different from mine. Definitely need to play another time..

Press X to Shaun!
KNero  +   972d ago
There were multiple endings
CRASHBASHUK  +   972d ago
umm what was that name again? i didant get it lol :P
Xof  +   972d ago
...Doesn't seem all that different from the normal ending.
cliffyboy21  +   972d ago
lol good video
TriangleOffense  +   972d ago
Hillarious, though it does make me want to play it again for the different endings
innthe  +   972d ago
WIIILLSSSOOONNNN!!!!

http://www.youtube.com/watc...
Ares90  +   972d ago
this is so old though
Soldierone  +   972d ago
Perhaps its because I took film classes, but I dont understand why people to this day cannot hold a camera still at all....
Kaizin514  +   972d ago
The glitch: funny.

Their laughing: obnoxious.

The fact he can't hold a camera straight: annoying.

I will start calling those two Shaun and Jason.
Awesome_Gamer  +   972d ago
Funniest glitch this gen
tarbis  +   972d ago
That was one funny glitch. XD
tiffac008  +   971d ago
Hilarious. lol!

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

How Call of Duty's Install Size Requirements Have Changed over Time

10m ago - 8CN: After struggling to fit Call of Duty: Advanced Warfare on my woefully inadequate solid state... | PC
10°

1/3 Of Square Enix’s Console Game Sales Are Through Downloads

10m ago - Could mean more deals on downloadable games in the future? Or more re-releases of PS1 and PS2 cla... | Industry
10°

Grand Theft Auto V Review - Gameinformer

10m ago - GI: "On February 28, 1998, Grand Theft Auto hit the North American market, giving gamers a bird’... | PS4
20°

The 3DS Proves to Be a Popular Music Player in Japan

1h ago - Contrary to the West, Japan has an app that allows 3DS owners to download and listen to music, an... | Culture
Ad

Need Cash? (US Only)

Now - How would it feel to have your money struggles solved by this time tomorrow? We give fast loans from $100-$10,000+, and repayment terms up to 60 mo... | Promoted post
30°

Demolition Racer "Super Pet Derby" Comes To Kickstarter

1h ago - Super Pet Derby, a racing and demolition-style mobile racing game, has just arrived on crowdfundi... | Mobile