600°
Submitted by Rearden 975d ago | video

Heavy Rain bug results in hilarious ending

A weird bug turns Heavy Rain's ending into hilarity. (Heavy Rain , PS3)

Attached Video
Nitrowolf2  +   975d ago
LOL
Press X to Shawn

Pretty cool to see that even the animations are affected
NewMonday  +   975d ago
LooooL!
that got me laughing into tears

it even kind of fits into the story, you could say the events finally got to him and he was traumatized and in a constant state of shock
superadvanced  +   974d ago
this is going to become a meme
JohnnyMann420  +   975d ago
SHAAAAAAAWN!
Dante112  +   975d ago
Gotta admit this is pretty funny.

SHAUUNN! *Madison run up* Ethan? o.O...*looks her dead in the eyes in goes* SHAUUN!

LMAO!

Edit: Dang, this is old as heck. Just noticed that it's back from July 27, 2011.
#1.3 (Edited 975d ago ) | Agree(11) | Disagree(2) | Report | Reply
F7U12  +   975d ago
laughing like a bunch of little school girls. :D good vid.
RedDead  +   975d ago
That ending was drastically different to my one...the killer fell into a large bladed device
orange-skittle   975d ago | Personal attack | show
Fez  +   974d ago
The games over 2 years old and anyone who clicks on a title like this probably isn't bothered about spoilers. All he said was how the killer died in his playthrough anyway. Big whoop.
R834  +   974d ago
@orange-skittle
He hardly ruined the ending for you did he? He said 'the killer' rather than name them, and there are multiple endings so stop moaning, especially as the article / video's title is 'hilarious ENDING'. :|
MagicAccent  +   974d ago
@orange-skittle
You just 'watched' the ending.
Matilda96211304   974d ago | Spam
PiccoloGR  +   974d ago
Yeah, that was awesome :D
Chaostar  +   975d ago
I liked the part when he said Shaun.
scotchmouth  +   975d ago
Shaun.
Chitown71291  +   975d ago
The funny part is the laughing in the background lmao
blackmamba707  +   975d ago
funniest glitch of the year
jony_dols  +   975d ago
Ever?
Dark_Overlord  +   975d ago
@blackmamba707

Nah, watch the baby glitch (its linked to end of video) that is even funnier :D
pandehz  +   975d ago
Shaun of the dead
Dakidog  +   975d ago
Lol! The key to being a good dad, yell your kids names over and over.
sublIME2s  +   975d ago
Ethan gets shot
The woman: Ethan!
Ethan: SHAUNNNNNNNNNNNNN! SHAUUUUUUUUUUN !

He doesn't even care if gets shot, lmao
#5 (Edited 975d ago ) | Agree(8) | Disagree(3) | Report | Reply
jiujju   975d ago | Spam
Blastoise  +   975d ago
JASOOOOON!
Grap  +   975d ago
hahhahaha i hated that name sooo much bucz of that level
Chapulin  +   975d ago
That level stayed in my head so much that when I went to the mall I just could not resist.
Eamon  +   975d ago
!
Shaun? Shaun!! SHAAAUUUNN!
wenaldy  +   975d ago
Reminds me Shaun of the Dead, SHAUUUUUUUUUUUUNNNNNN
RyuCloudStrife  +   975d ago
YAWWWNNN
young7yang  +   975d ago
funny!
arbitor365  +   975d ago
the end is the funniest part. my eyes were watering a bit
Tyre  +   975d ago
LMAO!!!!
abant7  +   975d ago
haha, i've never played the game but that was awesome
Fel08  +   975d ago
Hilarious.

BTW was that Beavis and Butthead laughing in the background?
kulex47  +   975d ago
SHUUUUUUUAAAAAWWWWNNNNNN!!!!!! !
hesido  +   975d ago
Wow, the final showdown was totally different from mine. Definitely need to play another time..

Press X to Shaun!
KNero  +   974d ago
There were multiple endings
CRASHBASHUK  +   975d ago
umm what was that name again? i didant get it lol :P
Xof  +   975d ago
...Doesn't seem all that different from the normal ending.
cliffyboy21  +   974d ago
lol good video
TriangleOffense  +   974d ago
Hillarious, though it does make me want to play it again for the different endings
innthe  +   974d ago
WIIILLSSSOOONNNN!!!!

http://www.youtube.com/watc...
Ares90  +   974d ago
this is so old though
Soldierone  +   974d ago
Perhaps its because I took film classes, but I dont understand why people to this day cannot hold a camera still at all....
Kaizin514  +   974d ago
The glitch: funny.

Their laughing: obnoxious.

The fact he can't hold a camera straight: annoying.

I will start calling those two Shaun and Jason.
Awesome_Gamer  +   974d ago
Funniest glitch this gen
tarbis  +   974d ago
That was one funny glitch. XD
tiffac008  +   974d ago
Hilarious. lol!

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

Call of Duty Advanced Warfare Review – SledgeHammer Makes the Right Move (NuzCo)

24m ago - When Call of Duty Advanced Warfare was announced, it was not a surprise. The direction of the gam... | PC
40°

Call of Duty: Advanced Warfare Xbox One Review - All Age Gaming

24m ago - AAG's Will writes: "They say there are three things in life that are certain: the sun goes does e... | Xbox One
40°

Aqua Kitty Milk Mine Defender DX Review ~ Pixellated Pussies | PSGamer

1h ago - PSGamer: Every so often a game is released that digs its claws into you and won’t let go. I mean,... | PS4
30°

Far Cry 4 Review - A Superlative Sandbox [NDTV Gadgets]

1h ago - NDTV Gadgets says: "With so much to do and so many ways to do it, you'll never get bored. It migh... | PC
Ad

Are you bored?

Now - Watch 10 seconds videos about games and game culture at COUB Gaming... | Promoted post
30°

Football Manager 2015 Review I GoodGameHR

1h ago - New year, new Football Manager.. But is it so good that we should stop playing the last year's ed... | PC