Top
110°

New Turok Game Play Video

Here is a new video from IGN showing the gameplay in the upcoming Turok for the PS3 and XBox 360.

Read Full Story >>
media.ps3.ign.com
The story is too old to be commented.
HarryEtTubMan3399d ago

This game is gonna be pretty good but Killzone 2 and Resistance 2 are gonna own this sooo hard.

TruthBTold3399d ago (Edited 3399d ago )

It reminds me alot of the Turok game for N64. I liked it alot since it was one of the first person shooters available at the time. They just seem to have added some other features but still remains original to its origins. BTW thanks for your comment. You were the first person to comment on my first posting. I alike you am looking more forward to KZ2. That game is going to be insane. Resistance should be better than the first one. Cant wait. Hopefully we can get some gameplay from them soon enough.

mesh13399d ago

this game and haze are on the same lvl just barely scrapping avreage

Omegasyde3399d ago

lol. Seriously, their inspiration is obvious.

I think this game will do down with the same score as Timeshift.

"Good game with some nifty features."

Graphics, and innovation. good
Level design, playability, and Weapons. Mediocre

TruthBTold3399d ago

while it is still very similar to the popular N64 version, it seems to now fall behind many other great person shooters available now. I wasn't to excited when I saw the video. Many games seem to fall short nowadays. Are we just to damn picky or are games lacking inovation? Hopefully the game is good and fun to play. I was really looking forward to it.

Omegasyde3399d ago

The developers should of implemented some features like being able to be a dinosaur.

It would work like Cod4

After 3 kills, Ride a Raptor, while shooting

5 Kills - Get Big #$@#% gun

9 Kills - Become the raptor once you die.

15 kills - Become a T-rex.

These little kill bonuses are what makes Cod4 stand out as long with unlockables.

Rice3399d ago

This game needs major improvement, as for Killzone 2 and Resistance 2 , they will brutally rape this game.

Real gamer 4 life3399d ago

There is nothing that make me say wow about this game.

Show all comments (19)
The story is too old to be commented.