Top
80°

Play:Digital's Top 10 titles for 2008

End of year lists are traditional around Christmas, but rather than look back at the year that's been Katharine thought she'd look forward at the gaming pleasure to come in 2008. There are some fantastic titles that are up and coming, so watch the video and let her know your picks for '08 in the comments!

Read Full Story >>
playdigital.tv

The story is too old to be commented.
lewdvig3415d ago

Meh, to both of those.

Seriously, LBP looks pretty crappy to me. Rag Doll Kung Fu was a freeware caliber game. I don't know why LBP would be much better. If I wanted to make stuff... I would make real stuff.

LBP will just be a crappy community of juvenile idiots with the occasional grumpy old fart like me - in other words it will be as crappy as this site. Only now instead of crap grammar we will suffer broken game design. Joy.

And Killzone... come on! Did you even play the first one?

Arkham3415d ago

Interesting; I didn't know about Brutal Legend before watching this video. Looks fun.

Left 4 Dead is still looking good, so I'll probably pick that up for the PC.

Meh, more Star Wars. Maybe it's time to put that baby to sleep.

lewdvig3415d ago

+1

When you factor that the best Star Wars games ever were made by Bioware and Feargus Urhart's outfit - both of whom have moved on to other things - the future for SW games is looking bleak.

Hopefully Spielberg stops Lucas from destroying Indy.

Arkham3415d ago (Edited 3415d ago )

She's still cute, though. ;)

lewdvig3415d ago

There was a list?

I was just looking at the pretty girl with a genuine enthusiasm for games. I don't see too many of those.

DEADEND3415d ago

The only games she mentioned that I'm looking forward to are MGS4, STAR WARS: FORCE UNLEASHED, FFVII: CRISIS CORE and NG2. Every other game looks kinda boring but I'll wait until they come out and get reviewed to see if they are worth playing.

HarryEtTubMan3415d ago (Edited 3415d ago )

LBP Killzone 2, Gran Turismo 5, MGS 4, AND FF 13 are some of the biggest games dropping this generation. Much less in only 2008. There is still way more than just that though.

Im not even excited about NG2(Ninja Gaiden Sigma with blood lol), Fable looks crap, Alan wake might be cool and left for dead????? KILLZONE 2 IS GONNA TRASH THAT SH!T AND THEN T-BAG IT.

Show all comments (17)
The story is too old to be commented.