Top
200°

Worst Games of 2007: ScrewAttack's SAGY Awards Nominees

Here are the nominees for ScrewAttack's SAGY Awards 2007







The story is too old to be commented.
CRIMS0N_W0LF3321d ago (Edited 3321d ago )

They they are funny they really show they are X360 fanboys.

CeruleanSky3321d ago

Worst Games of 2007

1) Halo 3 - Hideous last gen looking graphics, 640p only, jaggies, frame rate problems, no dedicated servers, only 16 players per game

2) Assasins Creed - Garbage with a huge marketing budget. The only value this game has is in its use in creating hilariously bad AI videos

3) Mass Effect - Too many graphics problems to even list, actual in game graphics look like a last gen game, massive amounts of pointless dialog that have virtually no effect on the outcome of the game

4) WiiFit - F anyone who bought that garbage

5) Orange Box PS3 - A crappy port of an old PC game - no thanks!

Skerj3321d ago

Dude how are they 360 fanboys when it has 3 bad games listed?

NEO_X3321d ago

Just because a great game has a lot of problems doesn't mean it isn't a great game.
plain and simple some flaws doesn't make a great game the worst game of the year thats just silly talk.
besides go play a hour of halo or assassins creed then play ninjabreadman and you will understand

Timesplitter143321d ago (Edited 3321d ago )

CeruleanSky

Would you kindly STFU please?

...and on topic :
Yeah I also believe they are X360 fanboys. Everytime they talk about next-gen, it's always about how the X360 is better than god and when the Wii outsells it, they try to make it sound bad by saying things like ''cashcow''
But their retro game reviews are fun

ShiftyLookingCow3321d ago

ScrewAttack likes games, thats why they are sticking with the 360 even after going through RRODs. I wont be surprised if they move onto PS3 as soon as it starts getting really good games.

@CeruleanSky, loser screw yourself

ambientFLIER3321d ago

Lol, Halo 3 looks hideous? Good one. It might not be the prettiest game on the 360, but it's certainly above average. The problem is that it doesn't look MUCH better than Halo 2, which by itself was also a good looking game. Also, framerate problems? Where the heck are you getting this stuff? The fact that it's only 16 players means it's the worst game of '07? No dedicated servers, OH NO!!! Haha, keep smoking the good stuff...

+ Show (3) more repliesLast reply 3321d ago
solar3321d ago

what idiot thought it would be a great idea to make a "Pimp My Ride" game?

MK_Red3321d ago

lol, They probably didn't bother to think about it. They just got the license and had to make something out of it.

stunt2133320d ago

The only thing i no is screw attack are contra fanboys lol!!

MK_Red3321d ago

WTF!? Anubis 2 and Ninja b-man are the same. As for the worst game of them all, I'd have to go with Balls of Fury.

ItsDubC3321d ago

I couldn't stop laughing after they showed a side-by-side comparison of the scrolling credits from Ninja Breadman and Anubis II hahaha

MK_Red3321d ago

Same here :)
It was funny, stupid and really unique. I did notice some Ninjab-man shots among Anubis 2 screenshots before. The mystery solved thanks to ScrewAttack.

solar3321d ago

imagine how pissed you'd be if you bought them both. o.O

MK_Red3321d ago

Wow, that would be worth suing the company. It's really a shamefull. I can't believe how they could make those them.
Really, good, funny and disturbing point :)

Skerj3321d ago

God I wanna know who writes up the design documents and pitch proposals to publishers for those games. Man I'm finding it hard to believe that anyone throughout the design process failed to see what a horrible idea that was.

+ Show (3) more repliesLast reply 3321d ago
the worst3321d ago

vampire rain that was funny

Danja3321d ago

lol..I bet it was the 360 fanboys who all voted for Lair..

ne ways that Anibus11 and the Ninja Breadman comparison ending credits was freakin funny..lol..

when did the 360 became one of the most well rounded consoles in history when the PS3 already has more variety of games...*sighs*

Hugh Hefner3321d ago

Please tell me what exclusive RPGs the PS3 has... Folklore??? 360 is the console to own right now if you are into RPGs, shooters, racing and sports, and the PS3 would be the one if you like adventure or platforming.

When 2009 and FF13 comes, then it may be a good moment to grab a PS3 if you are an RPG fan

Show all comments (41)
The story is too old to be commented.